Nog nooit gehad Tegeirian! Is het makkelijk te maken? Tammie, daar ben ik dus ook een beetje bang voor! Ik kom ook uit een gezin met 3 kinderen maar bij ons viel er wel steeds 1 uit de boot. Maar dat had vooral met karakter te maken.. Spannend kers! Ben jii iemand die netjes kan wachten op je nod? Hihi
Klinkt goed tegeirian! Ik kom ook uit een gezin met 3 kids en bij ons viel er ook niemand buiten de boot. Nog steeds erg gezellig met iedereen bij elkaar. Ik zit 3 dagen voor nod en had net licht rozige en lichtbruine afscheiding. Vind het zo eng! Ben bang dat 't niet goed gaat. Ik hoop zo dat het van een innesteling is maar durf het niet te hopen
Ik werd zo bang dat ik een test heb gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben en hij is positief!! Wel licht nog maar geen tuurstreepje. Ben zooooo blij maar nog wel voorzichtig want ben nog voor mn Nod. Morgen die ik er nog 1 met ochtendurine
Op de foto zie ik eigenlijk niets, is ook lastig op de foto krijgen natuurlijk als het streepje nog er licht is. Ik ben benieuwd of de streep donkerder gaat worden de aankomende dagen. Ik ga voor je duimen!
ik zie ook niks haha ja als ik de laptop voor mn neus hou. aar is er echt hoor, ik hoop morgen een betere te kunnen plaatsen
Op de 2e foto zie ik een streep!!! Logisch zo 4 dagen voor je nod dat hij nog heel licht is.. Met ochtendurine getest? Een voorzichtige gefeliciteerd meid! Ben benieuwd hoe je morgen test..
Banner klopt niet helemaal ben 3 dagen voor nod en het was geen ochtendurine dus ik hoop dat hij morgen donkerder is. Haha wat goed dat je 'm wel ziet haha
Haha ik vind het turen echt leuk 🙈 op die eerste zie ik heeeel vaag iets maar durf niet te zeggen of dat een goede streep is.. maar die 2e wel! Hoe voel je je nu? Nog roze met afvegen? Zal vast wel betere streep zijn morgen met ochtendurine.. welke testen heb je?
Hahaha Het is zo goed als weg dus dat geeft goede hoop. Ik test met kruidvat 2 v 5. Ik hoop dat hij morgen donkerder is. Dan doe ik vrijdag een digitale.
Tammie!! ik zie hem ook hor. hier nog zo'n supertuurder haha voorzichtig gefeliciteerd, wat een goed bericht zeg!! duimen dat het stand houdt en je morgen een mooiere streep hebt. zou het zou het?!! Leuk dat jullie uit gezin met 3 komen allemaal! jullie mannen ook? wij allebei uit een gezin met 2. het voelt ook een beetje stout en doorbrekend om deze keuze te maken. er is wel wat weerstand bij ouders weet ik. tja, kinderen maken andere keuzes he
Mijn man heeft alleen een broer. Is hij wel heel hecht mee. Meer dan ik met mijn broers. Zijn jullie ook beetje bang voor de reacties uit omgeving? Ook hoe je ouders/schoonouders reageren?
Mijn man komt uit een gezin met 2 kinderen. Hij heeft een zus, schelen weinig in leeftijd, maar hebben helemaal geen band met elkaar. Ik kan ook helemaal niks met haar. Zij is zo anders dan dat wij zijn. Wel jammer hoor, want ze heeft een dochter die een paar maanden jonger is dan onze oudste, dus was leuk geweest om wat meer met elkaar op te trekken. Maar dat zit er niet in helaas. En nee, ik maak me helemaal geen zorgen om wat anderen van een 3e zouden vinden. Sowieso weet ik dat mijn ouders en zusje het hartstikke leuk zouden vinden. En wat anderen vinden vind ik helemaal niet interessant. Als wij er maar blij mee zijn.
karakters onderling zegt vaak meer dan de bloedband he? dat heb je maar voor een deel in de hand. het lijkt me wel vervelend als je kinderen niet goed met elkaar omgaan onderling. maar ja, zo niet, dan ook niet. het is niet het ergste in de wereld, maar wel jammer natuurlijk! zeker als je met je kinderen nu ook voelt hoe het ook had kunnen zijn. Zoals met jullie nichtje teigerian. Een aantal mensen weten wel dat we bezig zijn. Maar ik weet dat het ouderfront (van beide kanten) wel een mening heeft en zal schrikken. Dat vind ik toch wel wat lastig. Ook carrièretechnisch vind ik het wel lastig. Maar goed, ik probeer vooral te voelen wat wij willen en ik denk dat we de rest goed kunnen combineren. En het is onze keuze natuurlijk! We hebben ook geen structurele oppassteun, dus geen zorgen over belasten van oppas. Hebben jullie dat? Hebben jullie al namen in gedachten? Of zijn daar uberhaupt mee bezig? Ik zag onze berichten over namen nog Chant, heb je nog steeds dezelfde ideeen? Jouw zoontje begint met een L?
Mijn moeder past 1 dag in de week op. Dochter is op woensdag nog de hele dag vrij en zoontje gaat tot 12.30 uur naar school op woe. Die woe past mijn moeder dus op. Wij hadden altijd een kdv voor de kinderen, maar voor een 3e wil ik dat niet. Voornamelijk omdat mijn man op de dagen dat opvang nodig is maar werkt tot 14.30 uur, zodat hij thuis is als de kids uit school komen. Kdv zou dan dus een beetje zonde van het geld zijn. En ja, ik denk al wel over namen na. Ik vind het heel lastig om wat leuks te bedenken, dus ik begin maar liever op tijd met brainstormen, hahaha.
Haha ja idd!! Ik heb veel te veel namen nog op lijstje dat ik leuk vind. Wat dat betreft wil ik wel een elftal
@Kara je hoopt natuurlijk gewoon dat iedereen enthousiast is. Ik ben ook wel een beetje bang voor reacties hoor. Maar nu weet iedereen wel bij ons dat we ooit een derde willen, dus geen totale verrassing. We hebben een aantal namen haha maar de naam nog niet. Mijn test van vanmorgen is donkerder. Ik hoop dat hij nu beter te zien is.