Die draaiing is irritant maar dat duidelijker wordende streepje niet! Gefeliciteerd, je bent zwanger Tammie!!
Moooie banner! Hoe voel je je? Wanneer ben je uitgerekend? Spannend zeg! En wat bijzonder dat dit vd punctie van toen is ook!
Dank je! Ja ga het geloven! Ben nog een beetje voorzichtig want ben nog 2 dagen voor nod. Als het goed is ben ik dan 29 juli uitgerekend. Ja gek idee dat deze embryo bijna 3 jaar oud is
Jaaa Tammie, mooie test!! Wat gaaf dat het gelukt is met de embryo. Heel raar idee inderdaad van 3 jaar geleden. Dat ze dat zo lang 'in leven' kunnen houden of hoe je zegt.. Gefeliciteerd!! Hopelijk krijg je een fijne zwangerschap. Hoe reageerde manlief?
OW wat gaaf Tammie!. Van harte gefeliciteerd!! Ik weet even niet meer wie het vroeg of ik geduldig was tot aan nod. Haha nou dat ben ik dus echt niet. Lijkt nu wel erger als bij die andere zwangerschappen. Vandaag een test gedaan. Slaat natuurlijk helemaal nergens op een week voor nod. Omo wit ook, maar ja wat wil je.... Ik heb wel al ongi krampjes.. Nja gewoon rustig een weekje wachten... Ik heb net zoals eerder benoemd ook wel het idee om de standaard te doorbreken ofzo.. Echt heel dom. Ik kom zelf uit een gezin van 2 dus ga ook een beetje het onbekende pad op.. Dat vind ik wel spannend. Vandaag zo heerlijk met die twee spruiten zitten spelen. Ik vind kinderen gewoon heel leuk en gezellig (soms ook irritant ) zou er dus graag gewoon veel van hebben!! Haha gezellige bende!
Mag ik met jullie mee kletsen? Wij gaan in januari voor een 3e kindje. Ik ben 30 jaar en heb 2 dochters. De oudste, Emma, wordt over 2 maand 2 en de jongste, Fayèn, is bijna 6 maand. Wij hebben altijd gezegd dat we hopen dat we 3 kinderen mogen krijgen en ik hoi wel van het kleine leeftijdsverschil. De anticonceptie die we nu gebruiken is totaal niet veilig (voor het zingen de kerk uit). Dat weet ik en dat weet mijn man ook. Ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als ik nu zwanger zou raken. En ik denk mijn man stiekem ook niet, anders zou hij deze manier niet 'goedkeuren'. Van de 1e was ik in ronde 2 zwanger en van de 2e in ronde 1. Ik wil graag weten wat het wordt en heb een lichte voorkeur voor een jongen.
Welkom elsa86! Wat een mooie namen hebben je dochters! 1 daarvan staat bij ons ook op het lijstje 😆 Mag ik vragen wat jullie reden is om te wachten tot januari? En wisten jullie het bij jullie dochters ook wat het geslacht zou worden? Ik vroeg dat Kers haha! 1 week voor nod al testen haha jij bent echt erg. Nouja ik denk eerlijk dat ik daar ook voor in staat ben hoor. Die ongi krampjes was bij mij een teken dat ik zwanger was. Nog een paar daagjes en wie weet wel een positieve test 😍
Welkom Elsa! Hahaha, dat is wel een hele vroege test Kers 😉. Ik lees dat Elsa wel het geslacht wil weten. Hoe is dat bij de rest van jullie? Ik weet het nog niet. Bij de andere 2 wisten we het wel. Aan de ene kant vind ik het handig om te weten, kan ik wat gerichter kleertjes kopen enzo 😉. Aan de andere kant lijkt een verrassing me ook erg leuk.
Chant, de reden is dat onze jongste nog geen 6 maanden is en we hebben de oudste en de jongste ook kort op elkaar. Zwangerschap was best wel zwaar. Maar we zeiden eerst dat we er in mei voor zouden gaan, dat werd toen maart en nu wil ik graag januari. Ik moet alleen mijn man nog overhalen, maar dat is meestal niet zo moeilijk Wij wisten beide keren het geslacht. Ik ben veel te nieuwsgierig.
Ah vandaar.. ja dat snap ik! Haha die mannen, waarom hebben die geen eierstokken die beginnen te rammelen 🙈🙈 Tegeirian, wij wisten het bij beide kids wel maar het lijkt ons bij de 3e wel leuk om het een verassing te laten. Maar of dat lukt dat is een 2e We hebben toch nog kleding voor beide geslachten en we maken nog geen babykamer, de baby blijft tijdje bij ons op de kamer. Dus daar hoeven we het niet voor te doen..
Hahaha kers ik snap het helemaal😊 @spannend chant nog eventjes! @welkom elsa! Wij willen het dit keer ook niet weten, lijkt me een bijzonder moment bij de geboorte dat je ook het geslacht hoort.
Kers, jij houdt van tuuuuuren! gek toch dat je weet dat het niet positief kan zijn zo vroeg maar dat het toch tegenvalt.. spannende week! Hoeveel testen heb je in huis? Gezellig Elsa! Leuk dat je zo'n klein verschil tussen je kinderen wil bewust. Vruchtbaar ook tot nu toe dus dat belooft wat. Je man klinkt flexibel, fijn . Leuk je naam ook, deze hulpsint heeft net allemaal elsaspul gekocht Geslacht zouden wij niet willen weten! Hoe moeilijk ook. Tenzij er een voorkeur zou ontstaan, dan wel. Tot nu toe wisten we het wel steeds. Doen jullie nog iets anders qua gezondheid in aanloop naar zwangerschap toe? Of je kansen optimaliseren?
@ Kara: Nee, ik doe niks extra's. Gewoon veel s*xen 😂. Ik ga ook geen combinatietest of NIPT doen. Elk kind is welkom (ik spreek uit ervaring) en zekerheid heb je toch nooit (weet ik tevens uit ervaring).
Kara, dank je. Hier haalt mama Elsa in huis omdat mama het leuk vind Emma krijgt voor haar verjaardag een Frozen loopfietsje.
Ik hoop dat die krampen een voorteken zijn. Ze zijn wel echt aanwezig vandaag ook de hele tijd! Ik weet nog niet of wij willen weten wat het is. Vorige keren wisten we het wel. Hebben beide al. Dus maakt mij echt niets uit! Combinatie test doen wij ook niet. Doen alleen de 20 weken echo. Meer ook als psychische voorbereiding. Heb gister een oproepje gedaan op Facebook voor hulp in de huishouding. Wel 35 reacties pof. Nja nu 4 geselecteerd. We twijfelen nog een beetje of we 1x per 2 weken willen of 1 x per week. Liefst wil ik 1xpw maar ja weet niet of we dat financieel redden. Denk het wel, maar goed... Zowel mijn man als ik werken 28 uur. Mij man soms ook 32 uur. Hij heeft wisseldienstendus wisselen vaak af. Hebben 2 dagdelen oppas van opa en oma thuis. Maar merk dat die huishouding me echt wat boven het hoofd groeit. Gevoel dat als ik thuis ben nog alleen maar dingen moet doen. Hebben jullie ervaring met een hulp?
Leuk een loopfietsje Elsa! Is Ema zelf al beetje fan van frozen? Hier ook alleen 20 weken echo denk ik. Misschien wel meer maar ter voorbereiding. In principe is elk kindje welkom! Oo ik krijg al kriebels als ik er aan denk Kers, herken je het van bij je kinderen?? Wanneer kunnen we meeturen? Wij twijfelen al jaren over hulp in de huishouding. Zodra het financieel kan lijkt het me heerlijk. Met 3 kinderen zeker. Iemand blij met werk, ik blij met tijd voor andere dingen. Lijkt me alleen wel lastig kiezen! Starten met 1x per twee weken? Kan het altijd nog als je zwanger bebt misschien naar 1x per week