Binnenkort voor 3e (of meer) kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chant26, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ah WAUW! Mooi Tammie!

2. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    @ Kers: Nee, geen ervaring met een poetsdame in huis. Ik heb er wel eens over nagedacht, maar ik heb liever niet zomaar iemand in mijn huis als ik er niet ben. Bovendien ben ik veel te zeikerig. Ik vind dat toch niemand het zo goed doet zoals ik. Ik klaag al steen en been als mijn man de kopjes "verkeerd" (= niet op kleur/print en dus alles door elkaar) in de kast zet 😅. Laat staan dat er naar mijn idee niet op de "juiste" manier is schoongemaakt. * Hello OCD *

3. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooooi Tammie!! Voel je je goed?

Hahaha Tegeirian 😂😂

4. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Bleh! 2e avond op rij dat mijn man niet thuis is (gisteren oefenen met de bedrijfsband en vanavond voetballen). Echt ongezellig.

Ik merk trouwens dat ik, nu januari met rasse schreden nadert, steeds meer (onbewust overigens) bezig ben met dat we weer gaan proberen zwanger te raken. Afgelopen nacht had ik zelfs gedroomd dat ik zwanger was, terwijl ik in mijn droom gewoon nog anticonceptie gebruikte 😏.

5. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier is mannetje sinds gisterochtend weg. Hij is vrachtwagenchauffeur en komt vanavond laat weer dus ook avondje alleen..

Wat was jullie reden ook alweer om er in januari voor te gaan?

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Chant is voel me nog prima, eb wat gevoelige borsten en af en toe wat buikpijn onderin.

@Teigerian hahaha ja dan moet je het niet doen.

7. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Zo heeft mijn man nog wat extra tijd om aan het idee van weer een baby te wennen 😉

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Tammie, dat is duidelijkheid :D. Gaaf, je bent echt zwanger!

Teigerian, haha die droom met condoom. En lekker OCD, ik zou daar wat meer van moeten hebben ;)
    Lastig om te wachten he! Gelukkig een drukke maand vol afleiding

9. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Ik lig lekker lang uit op de bank Dexter te kijken. Had er een wijntje bijgepakt en toen bedacht ik me ineens dat ik (hopelijk) binnenkort een hele tijd geen wijn meer mag 😱

10. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah dat was het! En hoe staat hij er nu in?

Hoe vinden al jullie mannen het? Zijn ze net zo enthousiast als jullie?

11. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tammie89, ah ja dat had ik toen ook aan het begin. (Nog) niet misselijk?

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Mijn man is niet zo enthousiast als ik. Hoeft ook niet, ik ben meestal meer enthousiast :)

13. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Hahaha, nee mijn man is ook niet zo enthousiast als ik. Hij wordt vooral enthousiast van gitaren, voetbal en auto's, niet van het vooruitzicht op gebroken nachten en huilende babies 😜. Maarrrrr hij vindt het inmiddels wel leuk dat we weer voor een baby gaan 😁.

14. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Haha ik herken het ja, hij vind het super leuk dat er een baby aan komt maar hij gaat nu gewoon weer verder met z'n leven en ik denk er de hele dag aan ;)

Nee nog niet misselijk ik denk rond de 6 a 7 weken.

Hoe is het verder met iedereen?

15. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed om te horen dat het bij jullie dus niet anders gaat! Hoe was dat met jullie vorige zwangerschappen dan? Was hij er toen veel mee bezig? Zich inlezen, buik voelen, uitkijken naar de echo etc?

16. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    De eerste zwangerschap had ik hem een papaboekje gegeven daar heeft hij 9 maanden over gedaan haha we altijd betrokken bij echo's en zorgzaam als ik het zwaar heb. En inderdaad schopjes voelen.

17. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Mijn man is bij de zwangerschappen altijd wel erg betrokken geweest. Zeker bij de oudste, toen was alles natuurlijk ook nieuw en is hij meegeweest naar bijna alle afspraken bij de vk. Bij de 2e was dat wel wat minder, maar is hij natuurlijk wel meegeweest naar alle belangrijks afspraken (termijnecho, 20 weken-echo). Hij zei van de week nog wel hoe trots hij weer zal zijn als ik zwanger ben.

18. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Mijn beide bevallingen zijn trouwens begonnen met het spontaan breken van de vliezen. Ik ben nu al benieuwd of dat tzt voor de 3e bevalling ook zal gelden.

19. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Teigerian wat lief van je man dat hij dat zegt:)

Bij mij begon alleen de eerste bevalling met het breken van de vliezen. De 2e bevalling heeft de vk ze gebroken met 4 cm ontsluiting. Ik ben ook benieuwd hoe dat nu zal gaan. Ik hoop wel weer thuis te kunnen bevallen ik vond dat zo relaxed. Eerste x was dat niet gelukt omdat zoon sterrenkijker was dus na uur persen naar 't ziekenhuis. 2e wel thuis.

Bij jullie?

20. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah wat lief idd tegeirian!
    Hier is manlief wel heel zorgzaam en helpt me veel maar echt aan mijn buik zitten en zich in de zwangerschap verdiepen doet hij niet veel. Vond ik wel erg jammer.

Bij mij zijn de bevallingen ook begonnen met gebroken vliezen.
    Bij bevalling 1 braken mijn vliezen maar kwam het niet op gang. Ben ingeleid maar het heeft 54 uur geduurd vanaf de eerste weeen. Dat was echt verschrikkelijk.
    Bevalling 2 braken mijn vliezen maar was mijn zoontje niet ingedaald dus moest ik met ambu naar ziekenhuis en daarna verder afwachten. Ook dat heeft 3 dagen geduurd maar gelukkig pas later weeen.
    Maar ik ben beide keren gestript en denk echt dat ik dat beter niet weer kan doen want volgens mij zijn daar mijn vliezen door gaan breken terwijl mijn lichaam er nog niet klaar voor was..

Deel Deze Pagina