Misschien dat we nog wel kunnen verplaatsen naar juli mocht ik zo snel zwanger raken.. dan zou ik rond de 32 weken zijn. Bij de 1e ben ik ook met 32 weken op vakantie baar Frankrijk geweest. Vond het toen prima te doen. Ja 30 graden kun je hier ook hebben, dan zit ik liever af te koelen in een zwembad dan hier weg te kwijnen haha Maar ja we zien het nog wel, we kunnen ook nog 1 maand wachten maar dat geplan voelt niet goed..
Ik kan echt slecht tegen hitte, dus ik moet er echt niet aan denken om hoogzwanger met hitte niet in mijn eigen huis te zitten 😉.
Ik hou ook alleen van hitte als er verkoeling is haha wel voordeel van hoogzwanger in de zomer is dat je dan verlof hebt. Nee ik heb geen spoortje bloed meer gezien...vreemd hé ik hoop dat het dus gewoon goed zit.
Zo leuk: begin oktober wilden de kinderen een brief schrijven voor Sinterklaas (jaja, ze waren er al vroeg bij). Dus ik voor hun allebei een brief geschreven en die samen met hun op de post gedaan. Zat er vandaag een brief van Sinterklaas bij de post 😁. Ik had wel eens gehoord dat alle post aan Sinterklaas naar een bepaald adres werd gestuurd, maar dat we ook een brief terug zouden krijgen, daar had ik niet op gerekend. De kinderen waren zó gelukkig! Het was een standaard voorgedrukte brief, maar er was voor allebei nog wel een handgeschreven stukje bij geschreven met hun naam erbij en een reactie op wat ze zelf in de brief aan Sinterklaas hadden gezet.
hee dames! hoe gaat het hier?? Welkom Sunnyqueen! zonnige naam en introductie heb je ! Wat naar van je ongeluk zeg. Gelukkig dat je sneller dan verwacht hersteld bent en wat mooi dat je klachten je niet weerhouden van je wens! Tammie, wat naar zeg dat bloedverlies! schrikken he.. pff. ik heb het ook aantal keer gehad. zelfs een keer met 17 weken. wat kan je dan schrikken. gek genoeg kan het er ook gewoon bij horen. maar laten we hopen dat het eenmalig was. wanneer staat je eerste afspraak? Kers, morgen spannend... je kan natuurlijk nog positief testen. klinkt wel of je kwaaltjes hebt. maar 12dpo negatief testen is niet beste uitgangspositie als je naar de gemiddelden kijkt. zegt degene die bij haar zoon pas NA NOD positief testte en op 12dpo witter dan wit. Teigerian, wat onwijs leuk zeg van Sinterklaas. Beste man is het toch . Ik geniet er zo van hoe de kinderen Sinterklaas beleven. Een feestje voor ons ook! Chant, lastig voor je. Enerzijds vind ik ook dat je dit niet zou moeten plannen, maar als je 2 keer zo snel zwanger bent geworden kan je er wel rekening mee houden. Als je het ECHT niet zou willen, of er geen alternatief is... tja, dan zou je een maandje kunnen wachten. maar de vraag is, wil en kan je dat? @bevallingen: toevallig dat er hier best een aantal bevallingen met het breken van de vliezen zijn begonnen! is meestal toch anders he? wat een bevallingsverhalen ook allemaal weer. mijn dochter kwam met bijna 41 weken, spontaan, weeen, natuurlijk. zoon kwam met 35,4 weken na vroegtijdig gebroken vliezen. dat was wel heftige periode. gelukkig goed gekomen. nu naar hem toe want hij is ziek en ligt te huilen in zijn bedje
En Kers?? Vannacht veel wakker gelegen ivm zieke zoon (gaat wel redelijk, onschuldig virusje) en bedacht me: we zouden het geslacht niet willen weten want we hebben geen voorkeur.. maarrr mijn dochter wel! Is het dan niet stom om haar niet te kunnen voorbereiden?? Ik zit trouwens onverwacht vroeg op de wachtbank als ik de ovulatietesten moet geloven. Aangename verrassing!
Zondag positieve ovulatietest, dus maandag eisprong. Normaal pas 2 weken later, dus erg vroeg. Ik wacht nu nog op temp stijging. Ben een beetje bang voor valse ovulatietest ivm pco. Mara goed, dat heb ik niet eerder gehad volgens mij en ik ven wat bewuster met voeding en sporten bezig. Misschien dat dat helpt in eerder eisprong krijgen.
@ Kara: Beterschap voor je zoontje. Zo zielig als ze ziek zijn 😔. En nee, ik denk niet dat ik het geslacht zou willen weten omdat 1 van mijn kinderen het graag wil weten. Pfff het is rustig op mijn werk. Dat gebeurt ook bijna nooit. Ik ga zo maar even archiveren denk ik *SAAAAAAI*
Zou gaaf zijn Kara! Lijkt me wel lastig dat je vaak niet weet waar je aan toe bent.. fijn dat er ovulatietesten bestaan 😊 Tegeirian, wat doe je voor werk dat het zou rustig is? 😉
Dankje teigerian! Zeker sneu, hield niks binnen vanmorgen. En wel ondergespuugde speen meteen weer in je mond doen.... haha Succes met de rust! Daar verlang ik wel eens naar maar niet te vaak hihi. Ben ook benieuwd wat je doet! Het blijft soms wel rot dat ik niet een nette cyclus heb en blanco geschiedenis. Maar daar is goed mee te leven en ik maak kans, of weet de weg er naar toe, dus dat is belangrijkste houvast!
Ik werk als secretaresse en faillissementsmedewerker op een klein advocatenkantoor. Momenteel zijn 2 advocaten buiten kantoor, dus weinig aanvoer van werk. Zal je zien dat ze me vanmiddag bedelven onder het werk als ze allebei weer terug zijn 😏.
Ow Kara dat is altijd naar als die kleintjes ziek zijn! Beterschap voor de kleine. Hier vanmorgen een test gedaan. Negatief. Nog geen menstruatie te bekennen. Verwacht dat mijn Nod vrijdag is dus we wachten rustig af!
Je houdt het nog even spannend dus! jammer van je witte test.. ik hoop dat het geen voorspeler is voor evt test vrijdag!
Nee dat hoop ik ook niet. Maar vrees het ergste, als hij nu nog omo wit is. Maar goed je weet maar nooit.
@Kara en is je zoontje weer opgeknapt inmiddels. @Kers87, wat balen zeg nog geen posi test en geen menstruatie... Wachten duurt altijd lang. Hier een terugval gehad op mijn werk. Na 10 maanden was ik helemaal pijnvrij en dinsdag was er ziekte op mijn werk waardoor we dus onderbezet waren en ik dus net even wat meer zwaardere cliënten moest helpen en daar heb ik goed last van. Gelukkig ben ik nu 2 dagen vrij, ik hoop dat mijn lichaam zich herstelt in die 2 dagen, maar ik baal echt als een stekker dat die klote pijn weer terug is. Dat is dus voor mij ook echt wel een teken dat we echt tot januari moeten wachten om voor een 3e te gaan. Ik moet mijn lichaam echt die tijd even geven. Liefs
Hoe is het nu met je zoontje Kara? Nog niet ongi Kers? Sunnyqueen, dat is idd balen zeg!! Neem je rust dan ook goed hé deze 2 dagen..
Ow sunny Queen waardeloos! Ik hoop inderdaad ook dat je de rust kan pakken! Hier vandaag ongesteld geworden beetje jammer. Op naar de volgende ronde dan maar.... Ze zijn deze week begonnen met de verbouwing dus binnenkort echt in de zooi...maar word als het goed is wel erg mooi! Dus ik heb er zin in!