Binnenkort voor een 2e kindje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door beauty2012, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden mag ik met jullie meepraten?
    Ik ben moeder van een meisje van bijna 2 (nog paar dagen). Wij hebben nu ongeveer juni in ons hoofd.... Aan de ene kant wil ik dolgraag weer zwanger zijn maar soms heb ik ook twijfels! Ik had een erg heftige zwangerschap (volledige bedrust vanaf week 21, 3weken ziekenhuis en remmers en longrijping) een heftige bevalling ook. Wel een heeerlijk meisje ervoor gekregen! Nu denk ik vaak hoe moet ik dat doen als het zich herhaalt....maar 4 jaar leeftijdsverschil vind ik weer veel....al heb je het natuurlijk nooit voor het zeggen hoe het loopt. Daarom nu juni (dochter is dan 3). Wel weeer spannend hoor!

2. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Leuk dat je mee komt kletsen.

3. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Wij hebben sowieso wel veel visite gehad thuis, en op zich vond ik dat niet erg want ik was niet echt het 'thuis-blijf-type' want ik ging me snel gaan vervelen, maar wij waren ook net begonnen met onze verbouwingen waardoor het ten eerste koud was in huis (nu ligt er heerlijk centrale verwarming) en ik bijna geen keuken meer had om koffie of thee te zetten, of om een koekje op tafel te zetten.
    Alles was één hoop stof en dat was echt niet fijn.

Mijn man was ook altijd aan het werken in huis waardoor het entertainen volledig op mij viel. Maar goed, nu ik erop terug kijk was het best een mooie tijd :D

Ik wil wel weer mensen op visite hebben bij nummer 2, maar dan misschien liever door de week, ipv in het weekend. Dan is het gezinstijd ;)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zijn sommigen van jullie al gestopt met anticonceptie of dat nog niet?
    Hoelang duurde het bij je eerste voordat je zwanger was? Ben echt zo benieuwd of dat weer vergelijkbaar zal zijn! Hadden jullie wel een regelmatige menstruatie gelijk, of schommelde het een beetje of heel veel?

Ik was na het stoppen met de nuvaring binnen 3 maanden zwanger, helaas werd dat een vmk. Daarna weer na 3 maanden zwanger en toen kwam mijn zoontje dus! Mijn cyclus schommelde tussen de 28 en 31 dagen.

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik ben nooit terug gestart met anticonceptie na mijn bevalling. Ik voel me zoveel beter zonder de pil.

Mijn cyclus is sinds het laatste halfjaar weer stabiel op 27dagen (LF van 14dagen ongeveer). Vorige keer was dat ook zo, toen waren we zwanger in ronde 3.

6. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Ik hoop eind maart het spiraaltje eruit te laten halen.

7. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben nu al 6 maanden gestopt met de pil. Meer omdat ik mij gewoon zoveel beter voel zonder!
    Bij mn dochter was ik in de 2e ronde al zwanger....al zegt dit natuurlijk niks voor een tweede! Ik heb nu meer rust ook en zie het wel...bij mijn dochter was er veel meer mee bezig.

8. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Leuk! wij wachten ook tot april;)

9. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik zou zo graag een lente kindje hebben. In mei 2012 ben ik zwanger geraakt van onze zoon en die was halverwege februari geboren. Dus nu starten we in juni, met in ons achterhoofd dat het niet meteen zal gaan lukken.

Of het voor wat meespeelde of niet, ik was toen in ronde 3 zwanger en dat was ook net de ronde dat ik met de etos zwanger worden pillen ben begonnen. ;)

Deel Deze Pagina