Hoi allemaal! Ik zou graag jullie tips en adviezen willen... Ik heb een jaarcontract en de kans is groot dat dit niet wordt verlengd. Ik ben dus flink aan het solliciteren, nog zonder resultaat helaas. Stel dat ik geen andere baan heb gevonden als mijn contract is verlopen, wat dan? Heb al een berekening proberen te maken via toeslagen.nl, maar de computer werkt helaas niet zo goed mee. Heeft iemand ongeveer een idee wat je dan per maand krijgt? Ik weet dat dit voor iedereen verschillend is, maar omdat de berekening maar niet lukt vroeg ik het me toch af. En als ik bijvoorbeeld thuisblijfmoeder zou worden, waar heb ik dan allemaal recht op? Misschien dat iemand in hetzelfde schuitje zit en wat tips heeft... Alvast bedankt!
hangt er helemaal vanaf of je ook een patner hebt. en wat jullie financiele situatie is. er zijn zoveel opties. ww bijstand helemaal niets toeslagen. maar dat is afhankelijk van of je een patrner hebt en wat die verdiend ww is 70 procent maar dan heb je wel een sollicitatieplicht bijstand krijg je niet als je patner werkt. heb je een partner en die werkt. dan krijg je als thuisblijfmoeder niets.
- Probeer eens met een andere browser de toeslagenberekening te doen - Wees bereid om ook buiten je eisenpakket te zoeken naar vacatures, bijvoorbeeld meer uren - Er zijn geen potjes voor thuisblijfmoeders. Misschien kan je je man ervan overtuigen dat thuis voor kinderen en huishouden zorgen ook een baan is