hoi dames, wie van jullie maakt wel eens dingen achter het naaimachine?? dan bedoel ik niet kleding maar andere dingen zoals speelkleed, gordijnen, e.d. Ik wil iets anders maken maar weet eigelijk niet wat. Dus zoek ik hier inspiratie op. Wie van jullie kan een foto hierneer zetten van een gamaakte creatie?? Alles mag! anja
ik zag toevallig vandaag een quilt.. en toen dacht ik.. wat als ik op de manier van een quilt een fotomuur kan maken voor mijn moeder.. dus 4kantjes met soort uitsparing..
Filten hangers zijn ook leuk om te maken.Soort knuffel diertjes met vulling.Quilt is ook erg leuk. Laatst zag ik er 1 op inet/tv die was gemaakt van allemaal stukjes baby kleertjes van haar kindje.Sprak me erg aan.Ze had het ook op haar dochters bed liggen.
Die kan ik je niet geven(heb niet eens een naaimachine) maar denk aan de hangers die je bijvoorbeeld zag bij de hema.In die lijn kan je ook knuffeltjes maken maar dan met katoen erom ipv vilt. En een Quilt voorbeeld is vast wel te vinden via google