inspiratie gezocht!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door anja84, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja84

anja84 Lid

4 feb 2009
    64
    0
    0
    ergens!!
    hoi dames,

wie van jullie maakt wel eens dingen achter het naaimachine?? dan bedoel ik niet kleding maar andere dingen zoals speelkleed, gordijnen, e.d.
    Ik wil iets anders maken maar weet eigelijk niet wat. Dus zoek ik hier inspiratie op.

Wie van jullie kan een foto hierneer zetten van een gamaakte creatie?? Alles mag!

anja

2. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    leuk idee!

wil ik ook wel weten.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zag toevallig vandaag een quilt.. en toen dacht ik.. wat als ik op de manier van een quilt een fotomuur kan maken voor mijn moeder..
    dus 4kantjes met soort uitsparing..

4. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Filten hangers zijn ook leuk om te maken.Soort knuffel diertjes met vulling.Quilt is ook erg leuk.
    Laatst zag ik er 1 op inet/tv die was gemaakt van allemaal stukjes baby kleertjes van haar kindje.Sprak me erg aan.Ze had het ook op haar dochters bed liggen.

5. anja84

anja84 Lid

4 feb 2009
    64
    0
    0
    ergens!!
    de ideen zijn erg leuk, maar wil zo graag foto's zien zodat ik er een beeld bij kan krijgen!!

6. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Die kan ik je niet geven(heb niet eens een naaimachine) maar denk aan de hangers die je bijvoorbeeld zag bij de hema.In die lijn kan je ook knuffeltjes maken maar dan met katoen erom ipv vilt.
    En een Quilt voorbeeld is vast wel te vinden via google;)

Deel Deze Pagina