binnenspeelgoed voor klimgeitjes

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door gitaartje, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    De kleine man hier is helemaal verzot van klimmen. De bank, tafel, koelkast, stoeltjes, kast, niks is veilig voor hem. De trap op klimmen is favoriet.
    Allemaal dingen die hij niet mag of waar ik bij moet blijven. Z'n speelgoedkist kijkt hij niet meer naar om. (en dat ben ik niet gewend, hij kon uuuuren spelen op z'n speelkleed)

Wat vinden jullie klimgeitjes leuk om te doen waar je zelf niet constant bij hoeft te blijven? Bij het kdv vind zoonlief deze erg leuk. Maar ja, zulke dingen kosten een fortuin ;)

Wat is bij jullie favoriet?

2. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Hier klimt de jongste overal op, met kussens en een lege doos kan hij zich een tijd vermaken.

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Wij hebben een glijplank gekocht van pibaxa. Echt geniaal :)

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wij hadden zo'n fatboy zitzak. Die kregen we voor de zetel, en dan klom dochter in de zetel en sprong ze vandaar in de zitzak. Dolle pret.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Zo'n opblaasbare roller. Bovenop liggen en rollen maar. Rond de 13€. Dus betaalbaar.

6. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben zo een huisje gekocht voor de dochter, maar vind nu niet dat dit iets is voor 'klimgeitjes' Ze kruipt door het deurtje, maar meer 'klim of kruipwerk' is er niet. Ze speelt er wel met alles van het huisje, maar dit is niet echt iets voor een kindje dat graag klimt, en overal opzit :)
    We hebben ook zo een rol als hierboven vermeld.
    Ik zou nog eens verder kijken voor iets anders :)

Deel Deze Pagina