zijn er hier meer meiden die liever NIET dan wel vrijen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mayon, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

Of ben ik de enige :)

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    #2 Caithlin79, 16 nov 2011
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
    Toch wat te prive....

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Oh haha daarom scheef ik het niet. maar dat begrijp ik ja. Denk niet dat dat het bij mij is, er werd dan wel nooit over gepraat maar heb er wel heel veel met mn man over gepraat! In het begin ging het best goed maar ja wilde ook graag een kindje.. Wel altijd licht vaginistisch geweest. nu is het echt knudde. Ik heb er gewoon geen zin in die drukte en die emoties, echt fijn is het ook niet, soms een klein momentje..

hoe ervaar jij dat dan?

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Euhm ja.. al ligt het bij mij niet aan me negatieve zelfbeeld of wat dan ook (denk ik) want ben niks veranderd in die tijd dat mijn man en ik al samen zijn. Alleen na de geboorte van onze dochter is de zin bij mij stukke minder geworden. Ben 's avonds gewoon moe en ben ik blij als ik rustig op de bank kan zitten. En vaak is het gewoon het geen zin hebben eigenlijk.. Maar als we het dan ''doen'' is het ook niet vervelend ofzo alleen hoeft het van mij geen uren meer te duren zoals ''vroeger''
    Mijn man zit er wel eens mee hoor.. alleen ik weet zelf nie zo goed hoe ik het aan moet pakken

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier is het wel een (lange) periode zo geweest, het gaat nu een maand of twee goed. Ik denk door onzekerheid (inmiddels hulp voor), te weinig tijd voor elkaar (want in de vakantie ging het ineens wel goed) en toen ik met de NuvaRing begon, was het helemaal drama.

Nu gestopt met de NuvaRing en merk dat ik vooral in de vruchtbare periode wel zin heb (we zijn nog niet bezig voor een kindje!). Ook zijn we er samen veel opener over geworden (hier beide preutse ouders). Man heeft een heel hoog libido en die van bij is toch aanzienlijk lager. Maar af en toe speelt hij gewoon met zichzelf in mijn bijzijn (vaak wel in bed in het donker, haha) en dan ga ik vanzelf mee!

Ik denk dat je moet zoeken naar de reden(en) dat jij er geen zin in hebt, dan kan je er wat aan doen!

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

ja die reden zoek ik nog steeds naar. Ben dol op mijn man, graag vlak bij elkaar, maar vind het gewoon te intens die aanrakingen, en de daad zelf ervaar ik niet als fijn maar moeizaam.. Dat maakt het er weer niet aantrekkelijker op ;)

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

En Es, ja moeheid is zeker de oorzaak ook! Ben heel moe s avonds en s ochtends zijn we allebei 'te ver weg' om er maar aan te denken haha.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mijn ervaring is dat het door het gebruik van de pil echt dramatisch is gesteld met mijn libido dus ik ga binnenkort overstappen op een andere vorm van anticonceptie. Toen ik geen pil gebruikte omdat we voor een 2e kindje gingen was ik na een maand of 2 zo g**l als boter hahahaha

9. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig geen last van....

maar het schijnt wel zo te zijn dat je snel in een negatieve spiraal komt... juist door te vrijen, maakt je lichaam stoffen aan, waardoor je weer meer zin krijgt....

dus tja... is moeilijk te doorbreken....

10. Mayon

Mayon Niet meer actief

das wel waar denk ik, de stap word dan steeds groter. Maar dat zegt nog niks over de kwaliteit ;)

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    De enige remedie is het dus gewoon doen en verstand op nul..
    En ja dat doe ik ook wel eens hoor.. En dan is het ook wel fijn en geniet ik er ook wel van.. het is ook denk ik vaak de zin maken. En ik vaak denk van; ppff moet dat nu ;) ben moe en dan ook vaak geen zin kan maken..

12. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je bedoelt dat het kort duurt dan... (?) of dat het dan is als konijntje... hup erop.. hup eraf...

Tja denk dat wel ligt aan de hoeveelheid... bedoel... uhhhh zal het maar plat zeggen...
    als het zakje er vol zit... staat er wel hele hoge druk op.... en is het kookpunt snel bereikt...

(zeg ik het nog netjes.. :))

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    De kwaliteit.. dat is denk ik gewoon een kwestie van praten en zeggen wat je wilt en lekker vind.. als je dat allebei doet kan de kwaliteit alleen maar verbeteren lijkt mij

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haha herkenbaar! Omdat we het niet vaak doen omdat ik dat tegenhou.. Tja als we het dan doen is het vaak ook gedaan binnen 5 min.. en dat snap ik ook en vind ik vaak niet eens erg want zo ben ik er ook weer snel vanaf en kan ik slapen.. (erg eigenlijk)

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    nouja is dat gelijk het verschil..... want ik zeg dan meestal...
    "straks nog een keer".... :D

nouja... wij wisselen de korte beurten met de lange dus af... moet ik er wel bijzeggen dat ik momenteel ook niet zo op de lange zit te wachten met die bejaardensex... (van de bi)

16. Mayon

Mayon Niet meer actief

Nee, ik bedoelde, dat het nooit echt lekker gaat. Of we het nou vaak of minder vaak doen. (Oftewel 1 of 3 keer per maand haha.)

Het is hier altijd kort 5 minuutjes ofzo.. Wel voorspel maar meer niet.. lijkt of ik nog extra veel van mn man hou dan, maar dat is de 'emotionele' kant. de lichamelijke trekt me niet zo..

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @gonny; dat herken ik wel hoor.. Alleen ben ik ook minder van het knuffelen geworden als voorheen. Mijn man is een echte knuffelkont en ligt het liefde de hele avond bij me.. maar dat hoeft van mij dan weer niet.. Als Naomi op bed ligt ben ik blij dat ik ff tijd voor mezelf heb

18. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    tjeetje... ja dan word het idd lastig.....
    misschien terugdenken wanneer dat veranderd is?

19. Mayon

Mayon Niet meer actief

Zou niet weten.. ik werd lang niet zwanger daardoor deden we het vaak, beetje moeilijk vergelijken dus.

En zeg altijd al tegen mn man je bent gewoon te groot, hihi.. heb dat gevoel echt. echt wringen zeg maar. kan me er moeilijk een fijn gevoel bij halen, soms even een tel en dan is het weer weg.

20. Mayon

Mayon Niet meer actief

O ik vind knuffelen wel fijn hoor! Juist wel, nooit knuffelen en alleen even snel erop vind ik zo walgelijk!

Deel Deze Pagina