Ik heb vandaag een testje gedaan maar deze was ook negatief Ik snap er niks van, heb ik toch vroeg getest??? Maa gelukkig geen te bekennen.
Balen zeg!! Maar ik testte na 21 dagen ook nog steeds negatief. Ineens heb ik een maandje menstruatie overgeslagen en de gyno had geen faluw idee hoe dat kon.... dus het kan nog alle kanten met je op. Succes meid!!
Ja dats waar het kan nog alle kanten op....maar ik ben zo ongeduldig Ik wil zo graag zwanger zijn!!!!
mijn eerste test was ook negatief en twee dagen later ineens positief! Sterkte, zal voor je duimen...
hey yasmine, misschien heb je te vroeg getest en heb je nog niet genoeg hormonen inje bloed. geef de moed niet op want zolang de duivels er nog niet zijn....
Ja dat hoop ik maar, dat ik te vroeg heb getest. Ik afgelopen maandag en dinsdag het gevoel dat ik ongesteld zou worden dat gevoel heb ik niet meer echt raar is dat. Nou ik hoop dat het raak is
Hoi Yasmine, ik teste met 3dagen overtijd en zwanger. Geef nog niet op... Ik duim voor je! Veel Liefs Lieverdjuh
Ik zal na een paar dagen weer een testje doen, dan horen jullie het wel van me En blijven duimen voor me hé
hoi meid balen zeg maar idd zoals de meeste al zeggen geen bloed geeft moed!!! misschien over een paar dagen nog eens testen en hopelijk dan wel positief
Ja meid de moed niet opgeven! Hier zijn zelfs dames die na 2 weken pas possitief testen..Ik heb namelijk te vroeg getest en die was dus helaas ook negatief..Dus ik ga ook nog een paar daagjes wachten en dan zien we wel weer En Die krampjes van ongi kunnen ook zijn omdat je zwanger bent , Want ik heb op dit forum gelezen Dat er meiden zijn die dat ook heel hard hadden en ze bleken later ook zwanger te zijn Ik hou alvast mijn duimen omhoog voor je (en natuurlijk ook voor de andere meiden op dit forum) Hopelijk jullie voor mij ook? dikke Knuffel sara
misschien heb je je eisprong later gekregen en duurt het ook langer eer de komen, of in het mooiste geval heb je door een latere eisprong dus op dit moment nog te weinig hcg om positief te kunnen testen...doe je van het weekend als de er nog niet zijn nog een test... succes meid
als ik jou was zou ik pas testen als je 1 week overtijd bent, want als je zwanger bent dan geeft de test dan ook wel posi aan. ik weet uit ervaring dat het moeilijk is, maar probeer het wel, want als je nu weer test en is weer nega dan ben je gauw teleurgesteld. en dat is ook niet prettig. ik zal voor je duimen. liefs san.
Hoi San, Ja je hebt gelijk, ik probeer het over een week weer.Kost ook een hoop geld al die zw.testjes. Ik zal me proberen in te houden en nu maar afwachten.
ik weet uit eigen ervaring dat het best moeilijk is om niet te testen. maar als je wel eerder test dan hoop ik voor je dat hij gewoon positief is, want anders is dat best een teleurstelling en ik heb het al een paar keer meegemaakt en je kan er best gek van worden. ik wens je veel succes en hoop dat het raak is. ik zal voor je duimen. liefs san.
Probeer het positief te zien en ga er inderdaad vanuit dat je eisprong later is geweest dan je denkt. Het kan nog alle kanten op; sterkte met afwachten en testen over een paar daagjes. Groetjes Olga
zolang de duvels er nog niet zijn is er nog hoop, hopelijk test je over een aantal dagen wel posi, laat het wel even weten want ik ben nu wel nieuwschierig geworden
Ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden, geloof ik..... Het is heel weinig en raar is ook dat het roze/rood bloed is Ben wel teleurgesteld
ik wacht ook nog ff met testen we zien het wel blijven duimen dames [-o< zolang de er nog niet zijn ik hou jullie op de hoogte groetjes en knuffel miranda