Durf niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mistery, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ben vanaf december gestopt met de pil de eerste maand werd ik 1 dag na dat ik ongesteld moest worden ongesteld dus was niet zwanger nu ben ik drie dagen over tijd maar nog niet ongesteld maar durf niet te testen. Heb niet echt symptonen... wat zouden jullie doen???
    Heb geen idee wat ik moet doen...
    Alvast bedankt

2. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Ik zou even afwachten.. Je ken wel eens later ongesteld worden. ik was het ook altijd netjes optijd. tot de laatste maanden. En kijk nu :S

Maarja als je geen gestress wil en gewoon die zekerheid. dan zou k wel even testen. Weet je meteen waar je aan toe bent!

3. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Als je een test doet ben je het snelst van deze onzekerheid af.
    Want het kan best zijn dat je cyclus weer even op gang moet komen na het stoppen met de pil, dus dat je menstruatie nog even op zich laat wachten en dat je dus (nog) niet zwanger bent.
    Maar goed, als je een test doet weet je het gelijk! :)

4. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0

Dank je wel voor je snelle reactie ja heb wel veel stress mischien is dat het familielid overleden en gisteren nog een familielid die aan de dood is ontsnapt dus misschien is dat het. Hoop zo dat ik eindelijk een gelukje mag hebben maar jij zal nog wachten ook?
    Ben jij wel zwanger nu begrijp ik?

5. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik zou gewoon even een testje doen.
    Als ie nega is kan je het altijd later nog een keer doen.
    Maar als je je af gaat vragen waar t blijft en daar heel de dag aan gaat dneken kan t ook weleens heel lang gaan duren.

Liefs mij

6. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0

dank je wel voor je reactie ja dat is zo nu ga ik elke keer als ik na het wc ben geweest kijken of ik ongesteld ben :)

Jij gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. duurden het bij jou lang?

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Een test kan duidelijkheid scheppen maar het hoeft niet.
    Ook kun je een bloedtest aan de dokter vragen maar vaak zeggen ze 'wacht nog maar even'
    Eerste 2 maanden heeft mn lichaam 1 menstruatie over geslagen..
    Die pillen doen rare dingen met je lichaam, dat weet ik iig wel.

Succes meis!

8. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland

Graag gedaan!

Nou k had tot voorkort altijd een nette cyclus, nmaar de laatset maanden is het gewoon een zooitje.

Nee ben niet zwanger, maar ben heb deze maand waarschijnlijk mijn ongi over geslagen. Zit nog steeds wel een beetje in onzekerheid hoor,m aar zwangerschap testen blijven negatief en voel me ook neit anders, dus neem aan dat ik dan een maandje over sla.. wacht het nog even af en anders ga k naar de huisarts.
    Maar snap die spanningen wel hoor. de eerste x dat ik in overtijd tijd had ik echt volle moed, maarja werd 8 dagen later toch ongesteld..maarja nu sinds 1 jan niet meer :s maar ja wacht het nog ff af!

Hoop dat je snel duidelijkheid heb!

Groetjes!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ik zou nog even wachten meid.
    mistery mis is je lijf aan het ontpillen.
    hoop voor je dat je zwanger bent.

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    door spanningen kan het ook uitblijven. zelf vind ik het fijn om op mijn nod een test te doen, dan is het gestres weg van zou het?
    het kan natuurlijk ook dat je cyclus deze maand iets langer is.

Deel Deze Pagina