Ja hahaha volgens mij wel! 31 augustus was het laatste kwartier, 7 september was het nieuwe maan, dus dan ben jij daar precies tussenin geboren
mmm ik ben zelf 3 dagen voor volle maan geboren... misschien dat het er dan toch iets mee te maken heeft?!?!?!
Zit wat in . Wat mij ook al opgevallen (daar wees mijn moeder me op) dat wanneer vrouwen in een huis wonen, ze op een gegeven moment tegelijk ongesteld zijn, terwijl dat eerst nooit zo was. Heb dat idd ervaren met mijn haar en haar destijds inwonende zusje. Bij elk zat er een week tussen voor de ander ongesteld werd. En ineens waren we met zijn drieën tegelijk. Maar dat valt je ook alleen maar op als je er op let.
haalllooo hier kom ik weer an heb inmiddels al veel geleerd maar heb toch nog weeer wat bedacht hoor.. namelijk: moet je dan precies op die dag en dat tijdstip klussen want bij mij stond er dus van 2 tot 5 april, nou gisteren hartstikke druk geweest dus dat moet dan goed zijn? wat ik dus eigenlijk bedoel tussen die dagen moet t gebeuren zeg maar... tjonge ik heb wel uitgevonden met behoorlijk wat hulp van ma2be dat mijn ongi altijd op volle maan is en mijn ei altijd met nieuwe maan das interesting niet dan... en mijn ongi duurt altijd maar 2 dagen en begon op 2 april was gisteren avond dus over en dat komt dan weer net uit met wat die duitse site zegt pffff wat ingewikkkeld hihih liefs wiesje
[/quote] Zit wat in . Wat mij ook al opgevallen (daar wees mijn moeder me op) dat wanneer vrouwen in een huis wonen, ze op een gegeven moment tegelijk ongesteld zijn, terwijl dat eerst nooit zo was. Heb dat idd ervaren met mijn haar en haar destijds inwonende zusje. Bij elk zat er een week tussen voor de ander ongesteld werd. En ineens waren we met zijn drieën tegelijk. Maar dat valt je ook alleen maar op als je er op let.[/quote] Werk in een gevangenis en op de vrouwenafdeling zijn ze ook allemaal tegelijk ongesteld. Vreselijk voor de bewaarders, allemaal tegelijk aan het pmsen ook
Bij ons thuis was dat ook zo. 3 vrouwen in huis en inderdaad alle drie tegelijk ongesteld. Ik heb ook even op die duitse site gekeken en helaas weet ik nog niet hoe mijn cyclus zal gaan lopen, nu net pil-ongi. Maar met een cyclus van 30 dagen lopen mijn calculator hier en mijn maancyclus helemaal gelijk op. Toch wel heel bijzonder. Nu maar afwachten of mijn cyclus inderdaad 30 dagen wordt. Je zou haast gaan denken van wel. Heb mijn banner alvast maar aangepast. Stond eerst op 28 dagen.
k ben ook erg benieuwd. Als mijn cyclus 28 dagen blijft, klopt het alleen deze maand niet, en de andere maanden weer wel.
Hihi...ik weet t. Is een andere locatie, ik werk daar alleen op basis van uitzondering, zelf werk ik alleen met mannen gelukkig toevallig vertelde een van de bewaarders dat een paar weken terug. Moest er gelijk aan denklen toen ik dit las.
Nee temperatuur niet. We waren er namelijk nog even niet echt mee bezig. Zijn n nieuw huis aan het bouwen en wilden eigenlijk nog even wachten zodat een kleine ook in het nieuwe huis kan komen. Deze was er zomaar tussendoor geglipt.. ffies niet nagedacht, wezen stappen op vakantie, en daarna... oeps. Dus zwangerschap was ff schrikken maar dan wel weer ook heel welkom en leuk. Nu heb ik zoiets van.. ga dr niet op rekenen, of echt heel erg dr mee bezig zijn (beetje rekening houden met, okee ), want het is du blijkbaar niet vanzelfsprekend dat er een kleine komt, of dat t zomaar raak kan zijn.. just wait and see maar he. Heb meer interesse in mn cyclus nu, en ga wel kijken. Kijken wat de persona en de maan zegge.. gewoon interessant. Merkte trouwens al wel dat mn temperatuur hoger was na de bevruchting.. was heel warm snachts.. Dat met eb en vloed, dat denk ik dus ook! Ik zie al bij een heleboel hier die antwoorden, dat de ovu of ongi toch in dezelfde stand van de maan vallen als ze erop gaan letten. Dus eeeeecht geen toeval he. Denk dat het alleen maar goed is om eens stil te staan bij je lichaam, en de natuur.. En dat zoiets dus echt wel zou kunnen helpen als je supertje fanatiek bezig bent. Observeer en luister naar je lichaam en kijk om je heen.. Moet wel zeggen dat die twee nichtjes in de familie allebei aangetrouwd zijn. En dan de ene nog aangetrouwdvan een stiefneef. Dus geen bloedverwanten. Maar wel alledrie in dezelfde tijd een mk. Blijft apart. Zou het bijna eens aan een astroloog willen vragen hoe zoiets nou kan. Ja die moeten ze daar dan idd wel op voorraad hebben. Grote voorraad. Kopen waarschijnlijk dmv een inkoopcontract tampons in bij OB. Goeie deal, als ik vertegenwoordiger zou zijn bij OB zou ik eens een rondje justitie doen Als je die handel binnenhaalt.. goeie bonus! @muffie: ben wel heel benieuwd of je lichaam 'doet wat je aanvoelt'.. daar ben ik nu dus ook zo nieuwsgierig naar.Tel ook maar met de eerste dag van de mk voor een nieuwe cyclus - dat zou dus ei medio april zijn volgens de vk, en dus eind april testen. Maar de maan zegt dus weekje later. Lichaam finetunen? Daar ben ik dan wel eens benieuwd naar. Samenvatting van de mogelijkheid? Ga mn maansteentje maar weer ns opzoeken. Heb er wel een aangeschaft maar ligt al een hele tijd van voor de zwangerschap al ergens te liggen. Men zegt dat de maansteen kapot gaat als ie zn werk heeft gedaan. Zou dat dan ook zijn als ie zn werk gedeeltelijk heeft gedaan? Ga m opzoeken! Dagdagdagdaag!
Maar dat met die maan snap ik niet......ik lees dat er 2 april volle maan was. Het kan dan toch niet zo zijn dat alle vrouwen op dat tijdstip een eisprong hadden ? Of is dit nou helemaal een vreemde redenering Hhaha....als ik 2 april de eisprong had dan ben ik nu mischien wel zwanger!
Ha die knor. Niet alle vrouwen hebben met volle maan een ei hoor.. zou n mooi verhaal zijn (en makkelijk voor mannen die een harem hebben..) T'is wel zo dat blijkbaar hier veel vrouwen met regelmaat hun ei hebben bij dezelfde stand van de maan. Ik heb zelf mn ei met nieuwe maan... Hoe t voor jou zit kan je opzoeken in de lijst met maanstanden - zie de link eerder in het topic! Moet je even kijken wanneer jij volgens je bio cyclussteeds je ei krijgt en vergelijken met de stand van de maan. als je zegt dat je je ei met volle maan gehad en als dat gelijk loopt met je natuurlijke cyclus.. zou t maar zo kunnen dus... spannend!
1) Slaap vanaf de 1ste dag van de menstruatie tot de 13de dag van de cyclus in volkomen duisternis. In de kamer mag een licht binnen vallen van straatlantaarns of auto's. Als u tussendoor op moet staan en licht nodig heeft, moet u infrarood gebruiken, zoals in doka's. 2) Laat in de nachten van de 14de, 15de en 16de dag een zwak licht (15 watt) in de slaapkamer branden. Het is ook voldoende als u in de aangrenzende kamer het normale licht aanlaat. 3) Houd de kamer de volgende nachten tot de menstruatie weer helemaal duister. 4) Meet uw temperatuur elke morgen voor het opstaan en noteer die in een tabel. Noteer ook de structuur van het cervixslijm Bron: Complete raadgever vruchtbaarheid: Beiden klaar voor een baby. Ik kan het zelf voorlopig niet proberen. Mijn gordijnen zijn net iets te kort, dus ik kijk de hele avond tegen de straatlampen aan.[/list]
Dag meiden, Eigenlijk vind ik het wel een interessant onderwerp, maar volgens de berekening zou ik nu tot en met zondag vruchtbaar zijn en ik ben gisteren ongesteld geworden (precies 28 dagen na het begin van spotting vorige cyclus, wat ik ook nog niet helemaal begrijp). Haha, dan wil mijn mannetje niet klussen! En ik eigenlijk ook niet hoor. x M