Ervaringen verhuizen naar andere provincie!

Discussie in 'De lounge' gestart door 11oktober, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben na mijn studie in het zuiden van het land blijven plakken. Mijn man (toen nog vriend) is toen richting mij verhuisd. Ondertussen hebben we al 4 jaar een koopwoning, allebei een vaste baan en nu ook een stoere zoon.
    Al onze familie woont nog in een andere provincie, waar wij beiden ook opgegroeid zijn. We hebben het er al vaak over gehad om terug te verhuizen, maar als ik dan denk wat er allemaal geregeld moet worden dan zinkt me de moed al in de schoenen! 1,5 geleden hebben we besloten om toch maar te blijven waar we nu zitten..
    Maarja, toch begint het bij mij stiekem weer te kriebelen. Maar wie verkoopt nu zijn huis in deze tijd? (Waarschijnlijk met 25.000 onderwaarde, die je niet kunt meenemen in een volgende hypotheek). En wie zegt er nu zijn vaste baan op met contract voor onbepaalde tijd?? Hoe hebben jullie dat gedaan? Want als je je baan opzegt moet je maar afwachten of je daar ook direct werk vindt, toch?
    En als je huis verkocht is, verhuis je dan tijdelijk naar een huurwoning? Want je wil toch niet overhaast een nieuw huis kopen onder tijdsdruk...

2. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    wij hebben er ervaring mee, alleen was de situatie iets anders.
    We hadden een huurwoning en kochten een huis in een provincie.
    Daarna snel aan het solliciteren gegaan en direct een nieuwe baan gevonden. Huur opgezegd en hoppe..vertrokken :D
    Het is even stressen maar het is gewoon niet handig te doen volgens mij.

Deel Deze Pagina