bio oil en vitamine A en E

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smurfin29, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    goede middag dames.

ik wilde vanmiddag beginnen met bio oil smeren, maar las in de bijsluiter dat bio-oil vitamine A bevat en ook de opname van vitamina A bevorderd

Teveel vitamine A is toch niet goed voor de zwangerschap of is dat alleen de vitamine A in vitamine pillen??

in alle andere producten die ik bij de drogist zag staan voor je buik zit alleen vitamine E.

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Geen idee.. Heb nooit op de verpakking gekeken..
    Maar het lijkt mij verder geen ooit poor probleem want het is ook voor zwangere.. Bij mij zat het ook in het pakket van prenatal..

Maar bij mijn vorige zwangerschap heeft het niet geholpen.. Ben nu nog steeds zebra met al die strepen.. Dus nu smeer ik niks meer en gek genoeg is er ook niks bijgekomen tot nu toe!

3. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    bij de appotheker geven ze ook met alle gemak bio-oil mee ,dus zal geen kwaad kunnen
    kan zelf de geur niet verdragen dus bij mij is het momenteel veel body-butter van TBS

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zal zeker geen kwaad kunnen.Het ligt ook aan het soort vitamine A wat erin zit verwerkt.Het gaat vrnl om vitamine A wat uit orgaanvlees komt.In veel vruchtensappen zit ook vitamine A en dit is afkomstig van Betacaroteen en kan ook geen kwaad.

Deel Deze Pagina