cyclus naar IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Dushi, May 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dushi

Dushi Nieuw lid

Jan 28, 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Kunnen jullie mij vertellen wat jullie cyclus was nadat je geen iui meer heb gehad?

Ik heb 3 iui's gehad en ze zijn allemaal mislukt. Daarna heb ik besloten om te stoppen. Gewoon om ff rust te nemen. Ik ben 25 maart voor het laatst ongesteld geworden Op 29 april had ik wil ongesteld moeten worden (36 dagen cyclus) Tot en met vandaag ben ik nog niet ongesteld. Volgens de assistente mist mijn lichaam de ondersteuning van pureon en kan het daarom allemaal later zijn. Ondertussen heb ik al wat zw testen gedaan en deze waren allemaal negatief.

Ik weet nou niet meer wat ik moet doen. Mijn gevoel zegt dat ik een late eisprong heb gehad en ongesteld ga worden. Maar in mijn lichaam voel ik niks.

2. nataik

nataik Fanatiek lid

Nov 18, 2009
    1,992
    0
    0
    verzorgende
    De mijne is van slag, voor IUI 29, en in rustmaand na IUI 37.
    Voelde mij toen niet anders dan anders, wist toen bijna zeker dat ik ongi werd alleen dat het wat langer zou duren.
    En heb toen na een week voor de zekerheid ook getest, deze was toen negatief.
    Ik zal het nog even aanzien, en anders toch om een bloedonderzoek vragen.

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je gebruikte tijdens de IUI-behandelingen Puregon? Als je hormonen hebt gebruikt, kan je cyclus daarna een poosje van slag zijn. Dit gebeurt vaker na IUI of IVF/ICSI-behandelingen. Je cyclus is dan vaak langer en je hebt geen of een late eisprong.

Ik zou het dus nog even afwachten. Als het heel lang duurt, zou je om een Primolutkuur kunnen vragen om je ongi op te wekken.

Share This Page