Chrisssie bedankt voor je reactie! Ja ik weet het ook niet meer het is nu gewoon afwachten. Bedankt voor de link van de site die ga ik zeker raadplegen als ik de volgende uitslag heb.
Vanmorgen bloed geprikt. Nu morgen bellen en hopen dat ze wat weten nu word het wel erg spannend voor ons.
Jammer dat je nog een dag moet wachten. Als ze in het ziekenhuis een spoedformulier hadden meegegeven dan had het na een uur al bekend moeten zijn. Sterkte met nog effies wachten dan.
Ja gelukkig heb ik vandaag veel te doen. Wassen schoonmaken etc. Vanavond lekker vroeg naar bed en dan is het zo morgen. Ben zo benieuwd naar de uitslag!
ja ik ook suc-6 en bel vanmiddag stiekem je dokter of de uitslag er al is normaal gesproken ligt ie er tegen een uur of 4 al
Net de dokter gebeld en die gaan de uitslag opvragen en dan gaan zij mij vanmiddag bellen Was vanmorgen al zo vroeg wakker door de misselijkheid of het nu van de spanning is of............ Getver wachten duurt lang weet echt niet hoe ik mijn tijd door moet komen. :
538!!! dokter belde net al terug van 16 naar 538 echt super super super weet niet wat ik nu moet doen ben zo blij! bedankt voor jullie steun!
gefelciteerd! en voor de anderen; je kunt ook veeeel goedkopere testen kopen hoor, zie de link op deze site, scheelt je een hoop geld! succes met afwachten
heeeeeeeeeeeeeeee wat lees ik nou gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd meissie SUPER ! en nu gaan genieten he knuffffffffie
Dank je! ben nu al iets meer aan het idee gewend. Heel raar je wilt het zo graag maar als het dan zo is, is het zo onwerkelijk haha. Ga morgen een zwangerschapstest doen dan kan ik daar nog een foto van maken wel leuk voor later.