Biobakken?

Discussion in 'De lounge' started by Starry, Sep 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hallo dames,

Ik heb misschien een stomme vraag maar wij hebben onlangs een huis gekocht en we hebben 2 van die groene afvalbakken..één grote licht groene en één kleine donker groene, nu is die kleine kapot er zit geen dekels op nu vraag ik me af waar ik een nieuwe kan kopen en of die wel te koop zijn?Of moet ik bij de gemeente zijn ik heb gekeken op de site van de gemeente maar ik kon niets vinden en ook niet echt op internet..
    Weten jullie dat misschien?

Liefs Starry

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Toen ik een grotere wilde heb ik de gemeente moeten bellen , kwamen ze een nieuwe brengen. Denk dat het voor een kapotte bak hetzelfde geldt.

3. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Nou dan ga ik maar nog eens een keer kijken op de site van de gemeente..

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Onze grijze kliko was laatst de deksel van stuk gegaan door de vuilnismannen. Had de gemeente gebed en die kwamen een paar dagen later een nieuwe bak afleveren. Koste ons in ieder geval helemaal niets.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Wij moeten hier de milieudienst bellen (vaak staat het telefoonnummer wel op de sticker op de bak). Maar voor een extra bak moet je hier ook betalen. Wij hebben nl twee grijze bakken (tsja met een groot gezin...) en voor die 2e bak betalen we 100 euro per jaar extra. Maar das ook logisch, weer meer vervuilt moet ook meer betalen;)

Share This Page