Laatste fles is te vroeg in de avond

Discussion in 'Flesvoeding' started by Mojito07, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mojito07

Mojito07 Lid

Feb 19, 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Graag zou ik jullie advies willen hebben.

Mijn zoontje Brett is nu 9,5 week oud. Hij krijgt volledige flesvoeding.
    Brett heeft nachten gehad dat hij vanaf +/- 19:30 uur tot een uur of 5/6:00 slaapt. Wat waren natuurlijk blij.
    Het liefst willen wij zijn laatste fles om 22:00 geven zodat hij door slaapt tot een uur of 7:00. Als we overdag wat schuiven zodat we de fles rond 22uur kunnen geven, komt Brett rond 3:00. Dus dat werkt niet.
    Nu heeft hij een aantal nachten achter elkaar dat hij standaard om 3:00 komt en dan om 6:00. Het maakt dan niet uit hoe laat wij de laatste fles hebben gegeven.

Wat is jullie ervaring hierin?
    Hoe kunnen we Brett op een ritme krijgen dat hij weer goede nachten maakt? Is een kwestie van geduld of misschien toch de laatste fles rekken naar een uur of 22:00?

Ik weet dat je baby's moeilijk kunt sturen, maar ik lees veel verhalen dat jonge baby's toch goed door kunnen slapen en Brett heeft het natuurlijk al een paar keer gedaan.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Elke dag hetzelfde doen.. zelfde tijd beginnen, rond dezelfde tijden voeden en even geduld hebben. Komt goed.

3. mamasuuzje

mamasuuzje Actief lid

Jul 1, 2013
    114
    0
    0
    Reisagente
    Leimuiden
    Hi ik zit hier ook af en toe mee te stoeien omdat de avondjes meetstal rond half 10 à 10 uur is maar het ook wel eens 9 of 11 uur is.. Ze slaapt gek genoeg even lang dus denk dat het niet uitmaakt als je de fles rekt al kan je het natuurlijk altijd proberen.. Hier slaapt ze van 9 tot 6 ongeveer en als de fles een keer om half 12 uitkomt slaapt ze ook tot 6 dus dat maakt niet uit.. Leg haar vaak wel nog na de ochtendfkes in bed en dan slaapt ze meestal nog tot half 8

Share This Page