Biochemisch?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mal92, 28 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mal92

Mal92 Actief lid

18 jul 2023
    306
    145
    43
    Vrouw
    Hoi Dames,

Ik heb op 11 dpo in de ochtend een licht positieve test gehad. Die middag begon ik bloed te verliezen. Het was heel weinig bloed, veel minder dan een normale menstruatie en ook te vroeg. De volgende dag nog steeds bloed verlies. Nog steeds heel weinig, 1 maandverbandje was voldoende. De dag erna een test gedaan en streepje was zo goed als weg, vaag tuurstreepje nog in de verte, maar negatief.
    Ik zit nu op 15 dpo en heb nog steeds licht bloedverlies. Het is dus heel anders dan een "normale" menstruatie. Ik heb ook geen krampen gehad.

Kan mijn normale menstruatie nog komen? Of is dit nu gewoon mijn menstruatie. Iemand ervaringen?

2. MMJPJ

MMJPJ Actief lid

1 mei 2023
    299
    156
    43
    Vrouw
    Ik heb een biochemische zwangerschap gehad met 4 weken (14dpo) in de ochtend een positieve zwangerschapstest, dezelfde dag een bloeding, 1 dag best wat en daarna nog 2 dagen heel licht bloedverlies. Mijn testen werden lichter tot hij met een week weer negatief was. Het bleek dus een biochemische zwangerschap en was tevens mijn menstruatie. In mijn geval niet heviger of pijnlijker dan een gewone menstruatie. Wel kwam mijn ei de opvolgende cyclus later en duurde mijn cyclus een week langer.

Mal92 vindt dit leuk.
  3. MMJPJ

MMJPJ Actief lid

1 mei 2023
    299
    156
    43
    Vrouw
    Oja en heel gek. In mijn geval minder bloed dan dat ik bij een normale menstruatie heb. Dat had ik niet verwacht.

Mal92 vindt dit leuk.
  4. Mal92

Mal92 Actief lid

18 jul 2023
    306
    145
    43
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie! Ik heb nu dus ook veel minder bloed dan bij mijn normale menstruatie en ook geen krampen.... heel apart, daardoor maakte ik mij beetje zorgen.

MMJPJ vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina