Hallo allemaal Zoals de meeste van jullie weten heb ik wederom een vroege miskraam gehad. Op 05 januari in de avond begon de bloeding 3 dagen ongeveer helderrood daarna bruin totaal ongeveer 7 dagen. Nou heb ik gisteravond weer een "eipijn" gevoeld, dat voel ik altijd wanneer me eisprong nadert. Had geen ovulatie testen dus kon niet testen. Mijn vraag is of de eisprong zo snel kan komen? Als ik ervan uitga dat 05-01-2023 CD 1 is dan was het gisteren CD 13..
Ik had op cd 18 weer een eisprong. Maar ik heb dat meestal rond de 16e/18e dus de 13e zou best goed kunnen hoor.
Kan. Dan zou je over max 14 dagen ongesteld moeten worden of positief testen. Gebeurd beide niet, dan was je eisorong toch later.
Dat kan. En als je vmk rond je nod was zal je lichaam het denk ik ook ervaren als een menstruatie en dan zou je cyclus gelijk normaal kunnen zijn. Weet je hoe lang je normale cyclus is?
Ik ben na de bevalling (maart 2022) in juni weer ongesteld geworden en sindsdien hele wisselende cyclussen, 36, 32, 30, 37, 34, gemiddelde 34 dus..