Hallo meiden, na een paar zware jaren, kom ik eindelijk weer eens een beetje aan mezelf toe, dus ben ik eens goed in de spiegel gaan kijken.... conclusie: ik ben toe aan nieuw haar en een hele goede gezichtsverzorging, dat haar zal via de kapper wel goed komen, maar voor mijn gezicht zoek ik even wat ervaringen van andere vrouwen ik heb een niet zo mooie huid in mn gezicht, vlekkerig voornamelijk op de wangen, en ook rode vlekjes over van wat ooit oude pukkeltjes waren, ook is het vaal of grouw, of hoe je het wil noemen, en nu ik eens goed naar mezelf kijk vind ik dit zo erg, dus nu ben ik elke ochtend druk aan het kwasten met foundations en poeders etc, en dan heb ik wel een egaal uitziende huid, maar ik zou toch erg graag een mooie huid hebben zonder al deze make up. zeker omdat ik over een half jaartje ga trouwen en er dus echt wel een stuk stralender uit wil zien! ik wil eerst maar eens beginnen met een hele goede dagcreme, ik zat te twijfelen tussen de bb miracle cream van garnier of de pcle creme van biodermal. die eerste heb ik net geprobeerd, maar het voelt niet fijn aan als je het ingesmeerd hebt. ik voel het nog steeds zitten, en ook egaliseerd het helemaal niet voldoende, maar misschien heeft het voor mij wel effect op de langere termijn? iemand ervaring mee? de biodermal schijnt de probleemhuid aan te pakken als je het 2 x per dag gebruikt, binnen een half jaar zou je een mooie stralende egale huid moeten hebben.... maar ja ik heb al zoveel cremes en producten gehad die niet doen wat ik ervan verwachte, dat ik graag eens ervaringen van anderen wil lezen voordat ik zon peperdure pot ga halen! alle tips zijn welkom!
Hoi, ik heb de pcle creme gebruikt voor littekens, en daar vond ik het erg prettig voor. De huis wordt soepel, zacht, gehydrateerd en geneest snel. Hoe het zit in t gezicht weet ik niet, ik weet wel dat het een creme is zonder alle overbodige ellende die weer niet goed zijn (foundation (dat zit toch ook in de BB miracle?) verstopt de huid vaak, waardoor de huid nog niet beter wordt) Wellicht kun je bij de apotheek eens advies inwinnen over de pcle en misschien ook over La roche Possay. Dit is een lijn welke de apotheek verkoopt (niet goedkoop) maar welke veel wordt geadviseerd bij een probleemhuid. Daar heb ik goede ervaring mee! Succes!
ik heb biodermal gebruikt voor een litteken in het gezichtje van mijn dochter. het hielp in ieder geval wel..