omdat ik echt geen idee heb, waar dit topic te plaatsen, dump ik m maar hier.... het wordt tijd voor een simpel nachtlampje voor dochterlief, omdat het er sterk op lijkt dat ze bang is in t donker (als we lamp in trapgat aanlaten is t goed) maar waar haal ik nu zo'n ouderwets nachtlampje voor in t stopcontact, liefst nog met een kinderfiguurtje? ben bij bart smit geweest, maar hadden niks (gevraagd). iemand een tip? ik ga morgen op pad en wil dus gewoon een winkel, geen webwinkel.
ik heb de mijne (in de vorm van een schemerlampje met kapje) bij de prenatal gekocht, kan gewoon in het stopcontact de allersimpelste zijn daar en ook bij ikea te koop
haha, vraag ik om een nachtlampje......antwoord er een glimworm! dat ik niet aan prenatal gedacht heb! ikea zit hier niet in de buurt
Ze hebben mij in diverse winkels verteld dat nachtlampjes niet meer mogen worden verkocht. Maar als ik de bovenstaande reacties lees, ben ik blijkbaar weer te goedgelovig geweest
Waarom zouden nachtlampjes niet meer mogen worden verkocht? Echt nog nooit van gehoord! Ze zijn er met batterijen en sommigen kunnen in het stopcontact. Hier ook heel lang gezocht naar iets geschikts. Wij hebben deze gekocht bij Baby Planet. Je kunt hem ook online vinden in allerlei verschillende kleuren. Hij gaat automatisch aan als het donker wordt en overdag is 'ie uit. Het ronde gedeelte kun je kantelen.
:d:d:d de mijne stond er niet op de site, maar deze hebben ze bij de Prenatal 2 stuks voor 4 euro Prenatal - Slapen - Slaapkamer accessoires - Prenatal - Nachtlampje 2 stuks
Ik heb trouwens ook eentje bij de Action gekocht. Een simpele witte ovaal, kan in het stopcontact en er zit een aan- en uitknopje op. Hij verandert steeds van kleur als 'ie aan is. Kostte een paar euro.
soms zou je me een euro geven en een vijfje weer afpakken..... ik ga morgen op pad! zitten echt winkels tussen waar ik regelmatig kom, en echt noooooooit aan gedacht heb... bedankt!
ik weet niet of je het wat vind maar mijn kids hebben alle2 gewoon zo'n druklampje. bij de action heb je die met princes,cars enz. bij ons kids staan ze gewoon in hun bed, en ze kunnen hem zelf aan en uit zetten.
ja, zo'n druklampje hebben we, maar ze is nog te klein (1jr) en er kunnen alleen batterijen in, dus koop me scheel aan die dingen, wilde er gewoon een voor t stopcontact.
ik heb heel veel verschillende nachtlampjes gehad voor de kinderen maar uiteindelijk is deze wel heel fijn! Nadeel: geeft heel veel licht dus ik doe er een sokje overheen, haha! Maar het voordeel is dat hij zoveel licht geeft dat ik 'm bvb op vakantie ook in de gang plaats, dan heeft mijn dochter genoeg licht als ze bvb gaat plassen. En je kunt dus ook het licht regelen: sokje half erover, driekwart.... ik heb er best veel gekocht voor ons vakantiehuisje. Ik vergeet te vermelden: te koop bij de HEMA, kost 6.95
Ik heb deze voor L. :SPÖKA Nachtlichtje - IKEA Vind hem ideaal, kan in stopcontact maar ook zonder batterijen buiten het stopcontact. Kan van kleur veranderen maar je kunt hem ook gewoon op één kleur vastzetten. En hij is nog eens superleuk, hij gaat altijd mee als L. ergens blijft slapen.
eh even een tipje bij de blokker worden ze verkocht per 2 en die zijn dan nog goedkoper (meende 5 euro).