nachtlampje waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje1982, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    omdat ik echt geen idee heb, waar dit topic te plaatsen, dump ik m maar hier....

het wordt tijd voor een simpel nachtlampje voor dochterlief, omdat het er sterk op lijkt dat ze bang is in t donker (als we lamp in trapgat aanlaten is t goed)

maar waar haal ik nu zo'n ouderwets nachtlampje voor in t stopcontact, liefst nog met een kinderfiguurtje? ben bij bart smit geweest, maar hadden niks (gevraagd). iemand een tip? ik ga morgen op pad en wil dus gewoon een winkel, geen webwinkel.

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb de mijne (in de vorm van een schemerlampje met kapje) bij de prenatal gekocht, kan gewoon in het stopcontact

de allersimpelste zijn daar en ook bij ikea te koop

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    haha, vraag ik om een nachtlampje......antwoord er een glimworm!;):D

dat ik niet aan prenatal gedacht heb! ikea zit hier niet in de buurt

4. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    kwantum heeft ook leuke nachtlampjes dacht ik. en leenbakker.

5. topper12

topper12 Niet meer actief

Ze hebben mij in diverse winkels verteld dat nachtlampjes niet meer mogen worden verkocht. Maar als ik de bovenstaande reacties lees, ben ik blijkbaar weer te goedgelovig geweest ;)

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Waarom zouden nachtlampjes niet meer mogen worden verkocht? Echt nog nooit van gehoord! Ze zijn er met batterijen en sommigen kunnen in het stopcontact. Hier ook heel lang gezocht naar iets geschikts.

Wij hebben deze gekocht bij Baby Planet. Je kunt hem ook online vinden in allerlei verschillende kleuren. Hij gaat automatisch aan als het donker wordt en overdag is 'ie uit. Het ronde gedeelte kun je kantelen.

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

#7 glimworm, 18 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2012
  8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Gewoon in een lampenwinkel ??

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb er vorige week 1 online gekocht voor 3,95.. 1tje die steeds verandert van kleur.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb trouwens ook eentje bij de Action gekocht. Een simpele witte ovaal, kan in het stopcontact en er zit een aan- en uitknopje op. Hij verandert steeds van kleur als 'ie aan is. Kostte een paar euro.

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de ah??

12. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    soms zou je me een euro geven en een vijfje weer afpakken.....

ik ga morgen op pad! zitten echt winkels tussen waar ik regelmatig kom, en echt noooooooit aan gedacht heb...

bedankt!

13. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik weet niet of je het wat vind maar mijn kids hebben alle2 gewoon zo'n druklampje.
    bij de action heb je die met princes,cars enz.

bij ons kids staan ze gewoon in hun bed, en ze kunnen hem zelf aan en uit zetten.

14. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ja, zo'n druklampje hebben we, maar ze is nog te klein (1jr) en er kunnen alleen batterijen in, dus koop me scheel aan die dingen, wilde er gewoon een voor t stopcontact.

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    ikea heeft die normale ouderwetse dus zonder plaatje, gewoon zo`n simpel wit ding hebben hun

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik heb heel veel verschillende nachtlampjes gehad voor de kinderen maar uiteindelijk is deze wel heel fijn! Nadeel: geeft heel veel licht dus ik doe er een sokje overheen, haha! Maar het voordeel is dat hij zoveel licht geeft dat ik 'm bvb op vakantie ook in de gang plaats, dan heeft mijn dochter genoeg licht als ze bvb gaat plassen. En je kunt dus ook het licht regelen: sokje half erover, driekwart....:D
    ik heb er best veel gekocht voor ons vakantiehuisje.
    Ik vergeet te vermelden: te koop bij de HEMA, kost 6.95

17. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb deze voor L. :SPÖKA Nachtlichtje - IKEA
    Vind hem ideaal, kan in stopcontact maar ook zonder batterijen buiten het stopcontact. Kan van kleur veranderen maar je kunt hem ook gewoon op één kleur vastzetten. En hij is nog eens superleuk, hij gaat altijd mee als L. ergens blijft slapen.

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    bij de jysk ook leuke gezien, en de action idd.

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    eh even een tipje bij de blokker worden ze verkocht per 2 en die zijn dan nog goedkoper (meende 5 euro).

20. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Action
    Praxis
    Gamma

Deel Deze Pagina