Ik denk dat de meesten het wel kennen. ''Later als ik groot ben ga ik ...... worden''. Wat wou jij graag worden? Ben je dat ook geworden? Vind jij je werk leuk om te doen of ga je juist met tegenzin heen? Ik ben benieuwd!
forensisch patholoog wilde ik worden.. Nee ben het niet geworden. iets te hoog gegrepen Al ben ik nog steeds erg gefascineerd door het vak. momenteel derde jaars sph, iets heel anders
Ik wilde tandarts worden of politieagent. Agent ben ik geweest en ga ik hopelijk weer worden. Tandarts heb ik het geld niet voor.
Model wilde ik ooit worden, maar helaas maatje mini is me niet gegeven... ben nu secretaresse geworden en heb het er goed naar mijn zin...
Ik wilde sprookjesprinses worden. Helaas is deze opleiding tot op heden nog niet opgericht Ben nu begeleider op een woongroep voor ernstig verstandelijk gehandicapten. Zwaar werk, weinig loon, weinig waardering, maar zou niet zonder kunnen/willen!
Eigenaresse van een mooie beautyfarm was altijd mijn wens. Misschien ooit nog eens in de toekomst maar ben voorlopig nog een aantal jaren "expat spouse" zoals dat officieel heet Dus gewoon thuisblijfmama in het buitenland
Gut, wat wilde ik zoal worden vroeger? - Stewardess. Niet gelukt - Planten expert. Niet gelukt (al ben ik wel met een hovenier getrouwd ) - Basisschool juf. Niet gelukt - Software programmer, zoals mijn moeder. Wel gelukt Heb er erg veel plezier in, en dankzij mijn beroep konden we naar Nieuw-Zeeland emigreren!
Forensisch patholoog ( kwam net als begrafenis ondernemer uit een beroepentest) Of ... Hou je vast.... Ik heb "vroeger" altijd geroepen dat ik bij de maffia wou haha!!! Alle drie vergane glorie! Nu nopd gedwongen een uitkering, daarvoor een eigen kroeg!
Ehm. Niks. Ik wist het nooit En nu nog niet... soms vraag ik me weleens af of dit wel mijn ding is. Ik ben er ingerold en heb het wel naar m'n zin, maar of ik het echt het einde vind?
Ik wou actrice worden maar heb hier niets voor gedaan. Alleen een aantal jaren toneelspelen. Nu ben ik administratief medewerker. Alles super geregeld, maar het werk vind ik niet leuk meer na 11 jaar. Zit vast met wat ik moet. Met 2 kinderen en een eigen huis is het toch lastiger om van keuze te veranderen.
Ik wilde mama worden, helaas is dat geluk me nog niet gegeven. Ik werk als audicien, en dat bevalt me goed. Ben nog nooit met tegenzin maar mijn werk gegaan!
In de vriendenboekjes schreef ik toen ik klein was, moeder en rijk. Moeder worden is gelukt, ik ben zwanger van mijn 5e kindje. Rijk... laten we er houden dat mijn gezin mijn rijkdom is..
Ik wilde dierenarts worden. Uiteindelijk ben ik (met veel plezier) fysiotherapeut geworden. En over paar jaar wil ik nog de opleiding dierfysiotherapie gaan doen, dus nog best wel dezelfde richting
Ik wilde eerst kapster worden ( niet gelukt ) Toen wilde ik juf worden ( niet gelukt ) Toen wilde ik de wereld rond reizen ( gelukt, en nog mee bezig ) Toen wilde ik het paranormale onderzoeken ( gelukt, nog mee bezig ) Toen wilde ik huismama worden ( gelukt ) Dus in zekere zin is het meeste wel gelukt
Grappig topic! Ik wilde altijd kapster worden net als mijn moeder. Of stewardes. Beide niet geworden. Ik heb een secretaresse opleiding gedaan, maar werk als teamleidster op de crediteurenadministratie. Nooit gedacht dat ik dit zou gaan doen! Ik heb namelijk helemaal niks met cijfertjes
Ik wilde met oude mensen werken, en werk al jaren met veel plezier in een verpleeghuis. Dus helemaal gedaan wat ik vroeger al wilde haha! (en wat betreft mama worden: ik zou verkering krijgen op mijn 18de, trouwen op mijn 21ste en mama worden met 23. Echt waar! Leerde mijn man kennen toen ik 26 was, en mijn dochter kreeg ik toen ik 30 was, niet helemaal volgens mijn planning dus )