Baby 8 mnd weigert brood..

Discussie in 'Voeding' gestart door bunchy, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Tussen de middag.. Gewoon blijven aanbieden of zal ik pap aanbieden van moedermelk? Ik geef bv, heb veel melk in vriezer omdat zegels weigert

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik zou gewoon blijven aanbieden anders leert hij het nooit. Duurt even bij sommige baby's voor ze het snappen.

3. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ik zou gewoon het brood blijven aanbieden.
    Onze dochter wilde ook eerst niets van het brood weten, maar we zijn het wel iedere dag blijven aan bieden, en nu eet ze een heel sneetje.
    Ze zit er zelfs om 12.00 uur al helemaal klaar voor, en heeft het sneetje in no time op :D

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier werd brood altijd goed gegeten en rond de 8 maanden ineens 5 lange weken niet. T kwam vanzelf weer en nu eet hij het gewoon weer zonder problemen. Misschien een fase dus.

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik ben onze dochter wel pap gaan geven. Anders at ze van het fruit 's ochtends tot aan het avondeten niks. Ze was een vrij slechte eter als baby en groeide ook niet echt goed.
    Pap vond ze geweldig, gewoon granenpap. Dat at ze 's ochtends ook goed en een hele tijd tussen de middag ook. 1x in de maand ofzo probeerde ik een paar dagen brood, maar pas met anderhalf ging ze dat ook echt redelijk eten. Maximaal 1 boterham dan..

Deel Deze Pagina