Biologisch of gewone flesvoeding/potjes

Discussie in 'Voeding' gestart door Saga, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier eet ze altijd verse groente. Fruit kreeg ze soms de kuipjes van Goodies. Die zijn biologisch. Ik kocht ze voornamelijk omdat die goedkoper zijn dan de potjes en ze zijn ook nog echt lekker.
    Ik gebruikte die soms omdat ze hier ivm verhoogde kans op allergieen nog niet zoveel fruit mocht en er in de winter weinig keus was. Appel was geen succes, peren vaak nog hard als ik ze kocht en banaan kan ik moeilijk soms 2x daags geven.
    Inmiddels kan ze meer soorten fruit eten dus krijgt ze alleen nog vers.

Avondeten eet ze gewoon met ons mee en anders kookte ik een aardappeltje met wat diepvriesgroente.
    Laatst voor het eerst een potje groente gekocht omdat ze bij de gastouder moest eten s avonds en die patat zou eten met de oudste. Toen gekozen voor een biologisch potje in de hoop dat het iets meer naar groente zou smaken. Madame vond het smerig!

Hier ook borstvoeding dus geen ervaring met flesvoeding. Als je zelf altijd (deels) biologisch eet, is dat misschien ook een keuze die je zou maken voor flesvoeding.
    Kwaliteit huismerken is even goed als Nutrilon en Friso. Ik zou geen dief zijn van m'n portomonnee. Enige reden die ik kan bedenken om toch voor die merken te kiezen is dat het overal verkrijgbaar is.
    Momenteel is het alleen misschien handiger voor een huismerk te kiezen, er is een flink tekort aan de A-merken.

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik geef borstvoeding en gewoon eten zoals ik het zelf eet. Geen gedoe met potjes, wij eten zelf ook niet uit potten maar gewoon groenten, aardappelen, pasta, rijst, vlees/vis..

3. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik heb nu de biologische flesvoeding gehaald van de AH, 7 of 8 euro voor een pak. Dus ook nog stuk goedkoper dan een a merk.
    Maar wat een verschil qua lucht al! Ruikt lekker!
    Zal vanavond 1 schepje toevoegen en kijken of zn darmpjes het ook leuk vinden.

Deel Deze Pagina