Hallo! Is er iemand die weet vanaf hoeveel maanden je zachte jonge geitenkaas mag introduceren? Ik vermoed namelijk dat mijn binkie KMA heeft, zat van de week namelijk helemaal onder de eczeem na een boterham met smeerkaas. Hij is in ieder geval allergisch voor appels, dus appelstroop kan ik hem ook niet geven en alleen maar smeerworst is natuurlijk ook niet goed ivm teveel vitamine A. Iemand verder nog tips qua hartig beleg om op brood te doen? Groetjes
Hier ook kma. Maar volgens mij wordt geitenmelk dan ook afgeraden hoor, omdat het toch dicht bijelkaar ligt. Aangezien je kindje ook een appelallergie heeft zou ik hem geen andere allergenen geven. Weet je trouwens zeker dat er in je smeerworst geen melkproducten zitten (mijn ervaring is dat in de meest gekke dingen toch melksuikers of weipoeder zit). Broodbeleg bestaat hier standaard uit zijn fruithapje. Dat smeer ik dan dun op zijn broodje en smikkelen maar.
Thnx voor je antwoord! Fruit kan ik er idd ook nog wel opdoen ja, thnx voor je tip! In deze smeerworst zit geen koemelk idd, in de vegaworst die ik ook heb zit t wel, dus dat krijgt hij al niet meer. Moet over twee weken toch naar de ka, dus dan overleg ik t anders daar wel even over de geitenkaas
Avocado is ook erg lekker op brood. Mss eens een keer bij een natuurwinkel kijken of ze een alternatief hebben voor appelstroop, mss jam of amandelpasta?