Snap er niks van wil een reactie plaatsen aan een "forum maatje" met tips en een mop, staat dat eerst goedgekeurd moet worden?? Staat helemaal niets vreemds in, alleen advies en een mop??! Nou ja zeg. EEn moderator moet dit eerst controleren?? onderaan scherm bij actief staat dat deze op dit moment ene Frits is?? Heb op zijn naam geklikt en wat blijkt... is al niet meer actief sinds februari, zou dit wel kloppen of ben ik nu te achterdochtig?? Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en wat is eigenlijk een moderator? Moet ik dit zien als soort van steekproef ofzo? Wie kan mij meer vertellen, alvast bedankt
Mijn bericht moest eens goedgekeurd worden omdat ik het woord v o o r a l e e r had gebruikt, met dat woord was niks mis maar in dat woord staat dus o r a l e hahaha, tja google blokkeert dat dan automatisch
Een check up dus. Ik heb zojuist mijn mop nog eens opgeschreven, maar nu met het antwoord erbij en ja hoor weer dat berichtje....! Ik denk overigens nu dat ie van z'n stoel af is gevallen van het lachen hahaha