Zoals sommige van jullie al weten drinkt Mijn jongste maar 500 cc per dag. Gister zat hij opeens op 700 cc en vandaag op 930 cc! Hij drinkt zijn flessen wel raar soms helemaal in 1x en soms in etappes maar dan wel helemaal op. Hoe komt dit nou opeens? Groeispurt? Het weer lijkt me niet omdat hij eerst nog slechter ging drinken. Vind het opeens wel erg veel, Jullie ook? Hij zit nu dus boven de 900 omdat hij opeens ook snachts weer kwam, hij had echt honger. Hij heeft trouwens woe t/m zaterdag enorm veel zuur stinkende poepluiers gehad
iik denk dat je het evn moet aankijken kan een combinatie zijn van warm weer vochtverlies via (dunne) luiers zou me er nu niet teveel zorgen om maken gelijk
Hij krijst sinds ik dit bericht verstuurd heb alles bij elkaar. Snap er niks meer van! Hij zich ook heel kwaad op zijn vingers te kauwen...
Geen idee waardoor het komt, maar heerlijk toch dat hij opeens goed drinkt. Kan idd het weer zijn, of een groeispurt. Ik zou bijhouden dat je niet boven de 1000cc per 24 uur uitkomt. Als hij dan nog dorst heeft, gewoon water proberen te geven. Verder zou ik me echt geen zorgen maken.
Nou doe ik dus wel, hij krijst alles bij elkaar al meer dan een uur lang en hij is de hele dag uit zijn doen.
Misschien toch een virusje? Als je je zorgen maakt en het gedrag van je kindje is absoluut niet zoals het normaal is, zou ik gewoon even de huisarts bellen en hulp vragen of laten onderzoeken. Al is het maar voor geruststelling!
HAP hier is echt slecht! Die doen verder niks en hij heeft geen koorts dus ga me tijd daar niet insteken. Wat is de ervaring bij jullie met de HAP? misschien sprongetje?
Sprongetje kan heel goed.. Als hij evengoed goed drinkt, alert is (en dat is ie haha) zou ik me niet druk maken. En je voelt geen tandje aankomen?
Lijkt het wel op maar voel en zie helemaal niks. Normaal duimt hij maar hij zit nu steeds met zijn middel en ring vinger in zijn mond en valt elk doekje aan wat in zijn buurt komt. Denk dat ik beter katoen te eten kan geven dan melk
Hier begon mn dochter ook met 4 maanden met tandjes, ze zijn voorlopig nog niet door maar heeft 2 ondertandjes in aantocht en aan de bovenkant zitten ook 2 bobbels. Hier heeft ze daar ook veel om gehuild en alles gaat dr mond in!
Zou dat krijsen komen door buikpijn? Als hij opeens zoveel wil drinken hebben zijn darmen het misschien wat zwaar.
Het zou inderdaad krampjes kunnen zijn. Zijn darmpjes zijn dit natuurlijk niet gewend. Als hij zo krijst in de gaten houden of hij zich helemaal uitstrekt en of zijn buik hard is. Dat kan duiden op krampjes. Ik zit ook aan tandjes te denken, omdat hij alles in de mond stopt....
Zuur stinkende dune luiers zijn ook een teken van doorkomende tandjes. En het feit dat ie alles in zijn mond propt. Hou hem even lekker vast, en masseer met jouw vingers zijn kaken. Als hij dan ontspant, weet je dat het tandjes zijn. Dan zou ik snel dentinox halen en zijn kaken lekker insmeren.
Hier is het bij de HAP maar net wie je treft. Sommige zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Anderen hebben er gewoon geen zin in en sturen je idd snel naar huis..
Het zijn toch echt tanden of sprongetje. Vandaag weer 900 cc gedronken maar hij heeft niet gehuild gelukkig. Denk dat zijn darmpjes moesten wennen. Wel raar dat hij opeens zo veel wilt. Hij komt ook opeens 's nachts weer. Ook teken van sprongetje toch? Wel beter dat hij even veel drinkt want hij was te weinig aangekomen. Maar vind van 500 cc naar 900 cc wel erg veel opeens. Hij zal er wel behoefte aan hebben
vaak willen babies ook meer drinekn om pijn te verzachten (denk aan maagzuur of krampjes, buikpijn enz) Maar mss iets anders! je kan in de nacht het flesje verdund geven,
Nou omdat hij zo weinignaankomt en zo slecht drinkt is elke druppel meegenomen dus hij krijgt lekker een volle fles van mij. Hij heeft verborgen flux maar is daar nooit meer van gaan drinken juist alleen maar minder, maar dat is nu onder controle met medicijnen en andere voeding.
Hij zit nu waarschijnlijk beter in zijn vel, en maakt een inhaalslag. Maak je geen zorgen en laat hem lekker veel drinken.
dna zla ie het waarschijnlijk wel nodig hebben ja! hier sinds 3 dgn ineens flessen 2x 180...nu ineens 210...het zal wel!