Winkel kinderkamers

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamaZE, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Hoi dames,

Weten jullie bij welke winkel je leuke kinderkamers kunt vinden voor een betaalbare prijs?
    Betaalbaar is voor ons tussen de 500,- en 700,- met bed, matras, kledingkast en een bureautje. Ik heb werkelijk geen idee wat de prijzen zo een beetje zijn maar ik schrik nogal van prijzen als 300,-/400,- voor een bed. Ik weet dat Ikea veel heeft, maar op internet zie ik zo weinig staan. Terwijl me altijd kon herinneren dat ze toch wel erg leuke dingen hadden.

Wie heeft tips voor een leuke winkel?

Liefs MamaZE

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Neckermann, Wehkamp, leen bakker.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Woonexpress heeft ook leuke bedden!

En voordeel van woonexpress is dat je 10% korting krijgt als je je abonneert op de nieuwsbrief en dan online bestelt.

Wij hebben dus uitgezocht in de winkel... Thuis ingeschreven voor de nieuwsbrief en toen bleken ze een happy hour te hebben paar dagen later...
    Dus nog even gewacht met bestellen.. Happy hour plus code....
    Was voor geen 1000€ een compleet nieuw ingerichte zithoek met bank, stoel, krukjes en tafel.
    Oh en een zitzak voor de poezen die al snel werd ingepikt door dochterlief :)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Trendhopper. Hebben ze ook leuke kinderkamers.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    In aanvulling op de rest: Baby- en Tiener. En ik zou ook gewoon eens naar een Ikea filiaal gaan ipv op internet te kijken. :)

Maar het is een beetje mazzel hebben, denk ik...en goed zoeken tussen de (soms veel te dure) dingen.

Deel Deze Pagina