Biorb aquarium

Discussie in 'De lounge' gestart door Bones, 21 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Maar op een potje visvoer staat bijv ook: 2x per dag voeren, logische.. Zo is je potje eerder leeg en wandel je sneller weer naar de winkel toe om nieuwe te halen.

Een kom met 3 goudvissen erin, ze zullen het je aanprijzen. Binnen een jaar zijn je vissen kapot en wandel je terug voor nieuwen.

Allemaal met maar 1 doel, zoveel mogelijk geld verdienen.... Ik heb zelf in het wereldje gezeten.

lees en praat mee op forums... Zo win je echt juiste informatie in. Daar zitten de liefhebbers.

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Maar dat is waarschijnlijk de biorb brochure die dat zegt? Ik vermoed dat het biorb een worst zal zijn of de vissen het al dan niet naar hun zin hebben...

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dit dus ook.....

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    #24 Debaky, 22 aug 2016
    Laatst bewerkt: 22 aug 2016
    Er is mij altijd verteld dat je per cm vis 1 liter water moet rekenen. Als je dus een bak hebt van 30 liter zijn 5 guppen dus veel te veel. Je moet namelijk ook de inhoud van de bak nog weg halen van die 30 liter dus de bodem bedekking en de plantjes ( die naar mijn inziens in iedere bak horen te zitten ) Een guppy kan zo'n 6 cm dus x 5 zit je al op 30 liter water, veel te veel dus.

Vind dat er echt hele verkeerde info word gegeven hier. Snap niet waar je dan gestudeerd hebt Roanchie dat je dit zo durft te verkopen maar ik ga bijna denken dat je je diploma bij een pakje boter hebt gekregen ofzo ;)

5. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    En ik vind dat het een prima verhaal is😊 ik ben er tevreden mee wat jullie ervan vinden is jullie probleem.

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nou ons probleem is het ook niet, tis meer het probleem van de Guppy's ;)

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Roanchie Het enige wat jij wilt is gelijk. En dat krijg je niet. Jij bent niet de enige die verstand heeft van dieren en er zelfs voor geleerd heeft. Dat heb ik ook en wat jij zegt kan echt niet.

Aub als je vissen wilt houden koop een grote bak met alles wat zo hoort of koop het niet. Lees je aub goed in. Anders kun je steeds nieuwe vissen kopen. En nu kost een vis niks maar het is wel een levend wezen.

Succes meis!

8. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wil me gelijk niet hoor ik zeg enkel wat ik ervan weet en geloof.
    Veel plezier met het iriteren van mijn verhaal

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nee je zegt het verkeerd.

Je weet het niet, je geloofd alleen dat je het goed doet maar dat doe je niet :cool:

10. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    En ik vind dat ik het wel goed doe.
    Gaan we welles nietes spelletje spelen? Wat ben jij kinderachtig zeg om iemand naar beneden te halen.
    Jij vind van niet en ik vind van wel

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik haal je niet naar beneden hoor, doe jezelf. ;)

Maar nog een vraagje. Hanteren jullie dan niet bij de verkoop de regel

'' 1 cm vis per liter water ''

12. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Moet ik daar nog andwoord op geven?😂
    Heel me verhaal is fout toch.

13. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Dames, dames! Geen ruzie maken hoor! Anders kom ik even met mijn voeten stampen...

14. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dierenbeul!!:)

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat mij steekt is dat je zegt dat jij het beter weer omdat je er voor "geleerd " hebt.

Ten eerste vraag ik mij compleet af waar.. want deze kennis klopt echt niet.

En ten tweede doe je alsof jij alleen de kennis in pacht hebt. Wat gewoon domweg niet zo is.

Ik probeer je niet naar beneden te halen. Ik geef alleen aan dat wat je zegt niet klopt. Dat is opbouwende kritiek. Doe er iets mee ipv dat je je opwind.

16. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet beter dat heb je me nooit horen zeggen:)
    En ja ieder heeft dus ze eigen verhaal en dit is mijn verhaal.
    Jij vind dat im geen kennis heb en ik vind van wel?!
    Dus er kan gezegd blijven worden dat de verhaal niet klopt maar daar win je het niet mee.
    Nou slaaplekker en ik sta morgen gewoon weer met mijn verhaal in de winkel:)

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Graag, anders vraag ik het niet he :cool:

18. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nee Nee niet doen dan val ik van me stok :D

19. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Zoals Roanchie al zei klant is koning.
    Als de klant niet beter weet en op jullie moet vertrouwen en er later pas achter komen dat ze de verkeerde info krijgen.

20. Mv1

Mv1 Lid

11 aug 2016
    64
    1
    8
    NULL
    NULL
    Om even on topic te blijven,

Wij hebben ook een BIORB. Aquarium. Geen ronde versie, dit vind ik zielig. We hebben hier een paar kleine visjes in. We hebben en laten ons water controleren bij een speciaalzaak en het is goed in balans (zonder dat we echte planten er in hebben)

Ik vind het zelf een mooi aquarium en we zijn tevreden over de mate van onderhoud en de visjes doen het goed.

Deel Deze Pagina