Geld vergeten uit pinautomaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Papallona, 21 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Oh ik voel me wel zo dom!
    Pinpas in automaat, pincode ingevoerd, bedrag en biljetkeuze aangegeven. Pinpas er uit.. En toen..... Ben ik weggelopen. Naar de supermarkt, boodschappen gepint en toen ik naar buiten liep bedacht ik me ineens dat ik daarvoor gepint had... Oh neeeeeee. Dus nu contact opgenomen met de bank, het geld gaat met 30 seconden weer terug en dan moet je contact opnemen en krijg je het terug. Als in die 30 seconden niet iemand anders het gepakt heeft. Gelukkig was het daar erg rusti, dus hoop dat het gewoon terug is gegaan.
    zijn er nog meer mensen met zulke domme acties
    ? Hihi

2. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Ik heb dat jaren geleden eens gehad. Was zo druk in gesprek dat ik het geld helemaal vergat. Ik heb aangifte gedaan en kort daarna werd ik teruggebeld door de politie. De eerlijke vinder had zich gemeld. Oh man wat was ik blij, het ging om best wel wat geld namelijk. De volgende dag met een grote bos bloemen mn geld gaan ophalen.

3. Moshi

Moshi Actief lid

21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hopelijk heeft niemand het gepakt en krijg je het terug.

4. Frubbel

Frubbel Actief lid

28 sep 2013
    435
    159
    43
    Ik heb ooit precies hetzelfde gedaan, ging ook nog om een paar honderd euro. Paar dagen later kon de bank me informeren dat het geld weer was "ingeslikt" en kon ik wat formulieren onderteken en was het klaar...
    Sindsdien pint mijn vriend de grote bedragen als het nodig is ;)

5. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ja stom ofniet! Ik pin ook nooit maar we moeten vanavond contant betalen. Normaal toets je je pincode in en je bent klaar. Ff vergeten dat dat bij zo'n pinapparaat anders is haha

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik ook laatst maar er was een eerlijke man die mij riep!

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ooo ja hoor mij ook wel eens gebeurd. Liet laatst mijn volle bootschappen kar staan. Onderweg naar de auto bedacht ik mij dat ik wel leeg voelde.

8. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Meestal kan je toch pas je kaart terugnemen nadat je het geld genomen hebt. Niet?

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nee juist andersom, kunt pas geld pakken als je de pas eruit gehaald hebt

10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik zie regelmatig oproepjes op fb dat er weer iemand vergeten is het geld er uit te halen.
    soms gaat het om een paar tientjes en soms honderden euro's.
    ik pin ook vaak in winkels maar, niet vervelend bedoeld, ik begrijp werkelijk waar niet dat je je geld uit de automaat vergeet te halen..

11. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Mij ook weleens gebeurd bij een drukke pin "gelukkig" was het maar 50 euro maar toch was het best klote.

12. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Volgens mij kan iedereen dat overkomen, je hieft maar even 2 tellen met je gedachten er niet bij te zijn ...
    Dat geldt ook voor zoveel anderen dingen...net zoals sleutels kwijt zijn...gebeurd iedereen toch ook wel eens...

13. Alf

Alf Niet meer actief

Nee, snapte ik ook niet, tot het me gebeurde vorige zomer.
    Gelukkig goed gekomen na contact met de bank.

14. Dobbie

Dobbie Lid

22 jan 2014
    94
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook meegemaakt. Tijdens de zwangerschap werken je hersenen wat minder goed he ;)
    Heb het gelukkig terug gekregen van de bank.

15. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ooit een keer iets anders Doms meegemaakt bij een pinautomaat. Ik was op vakantie in Renesse en stond voor de pinautomaat te wachten, er stond een behoorlijke rij te wachten.
    Toen ik aan de beurt was kon ik mijn portemonnee niet vinden, ik schrok me dood!
    Ik kwam erachter dat ik gerold was in de rij!
    Nou vraag ik je: Welke dief is zo verschrikkelijk dom, om een portemonnee te jatten van iemand die nog moet gaan pinnen, en dus hoogstwaarschijnlijk blut is??
    2 maanden na de vakantie werd ik gebeld door de PTT post, mijn portemonnee inclusief al mijn pasjes was in Den Haag terug gevonden, het was daar in een brievenbus gegooid.
    Les: Laat je nooit afleiden bij een pinautomaat, ook niet in de rij ;)

16. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hahahahhaaaaa!! Fantastisch! Wat een domoor inderdaad!!

Ik heb het ook weleens gehad, met 200 gulden, de persoon achter mij was gelukkig ook heel erg eerlijk.

17. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Ben gelukkig niet de enige!
    Heb veel aan m hoofd en met alles tegelijk bezig, je hoedt inderdaad maar even niet op te letten. Heel dom, maargoed. Morgen snel de bank bellen!

18. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik heb het een keer andersom gehad. Ik hoor het pinautomaat, Zag geld uitsteken (meerde briefjes van 50) en pak het eruit en denk huh wat moet ik hier mee? want ik wist niet van wie het was (bedacht me na het pakken pas dat het anders ingeslikt werd en terug gestort) dus ik stond in soort freeze stand van huh. En toen draaide gelukkig iemand zich om die zijn geld vergeten was te pakken!! Wij beiden enorm opgelucht: dat was ook weer goed gekomen!

19. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik klop het maar alvast af maar dat heb ik dus niet als meer dan 40 pin. Ik heb eerder de neiging het te vergeten bij de self check out waar ik dan geld bij pin en dan bijna het geld er vergeet weg te pakken.. Maar die spugen gelukkig niet meer dan 50 uit.

20. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Zoals je zeker ook niet begrijpt dat er nog ongelukken gebeuren op de Nederlandse wegen?

Deel Deze Pagina