Wij hebben ook de darmocare. Wij geven het zakje volledig in 1 fles. Was mij een te gedoe om dat te gaan opsplitsen in 2. En als hij ze 10 dagen heeft gehad, dan 2 zakjes per dag, om een extra boots te geven. Maar dat van die 2 zakjes zei ze pas bij de 2e behandeling. Milan heeft de probiotica ook niet steeds volledig naar binnen gekregen. Liet afgelopen week steeds de helft van zijn fles staan vanwege tandjes.
Dan maak ik morgenvroeg een fles ipv pap en doe ik daar het hele zakje in. Ik wil het de eerste keer niet in de avondfles doen omdat ik wil kijken hoe ze erop reageert. Gaat het goed dan maak ik eerst 's avonds een hoeveelheid waarvan ik zeker weet dat ze het drinkt en dan daar de probiotica in en dan maak ik de rest wel na zonder. Het is toch wel een gedoe haha. Ik las op de verpakking dat het water niet warmer mag zijn dan 37 graden maar je moet wel de fles een kwartier laten staan volgens mij is ie tegen die tijd koud. Nou ja, ik ga er morgen mee aan de slag en dan eens kijken hoe het gaat.
Hoe is het gegaan met de probiotica? Hier doen we nu 30cc water pakken, daarin de probiotica 15 min laten staan. En als we dan de fles maken, doen we 30 cc minder erin en dan de 30 cc met probiotica erbij. Zo is de fles toch gewoon op temperatuur.
Goed. Gisteren de eerste keer gegeven. Ik heb het 's morgens ipv pap een fles gegeven. En vanavond heb ik eerst een fles van 60 gemaakt met de probiotica erin. Daarna nog melk nagemaakt. Ik heb eerst 60 gemaakt omdat dat een hoeveelheid is waarvan ik zeker weet dat ze 'm drinkt en zo ook weet dat alle probiotica binnen is. Ik moet zeggen dat ik jouw aanpak ook erg slim vindt. Eens kijken of ik dat morgen zo kan doen. Merk jij bij Milan wat van de probiotica?
Ik heb eigenlijk geen idee waaruit ik zou kunnen opmerken dat het zijn werk doet. Effect op zijn uitslag heeft het in ieder geval nog niet, want hij heeft nog altijd een geirriteerde hoofdhuid en schilfers. Ook zijn er nog wat eczeem plekjes. Wij stoppen nu een aantal dagen met de probiotica. Milan is namelijk al 2 weken heel onrustig 's nachts. Nu is er een tandje door gekomen, dat gaf natuurlijk onrust. Maar het tandje is door en toch is er nog onrust. We willen nu kijken of het met de probiotica te maken heeft. Zondag waren we het namelijk vergeten en toen was hij veel rustiger. Kan ook toeval zijn geweest en misschien zijn er wel gewoon nog meer tandjes op komst.
Ik zou me kunnen voorstellen dat het misschien zijn uitwerking heeft op de eczeem verder zou ik ook niet zo weten waar je het aan moet merken. Ik merk hier overigens nog niks, zijn ook pas drie dagen bezig natuurlijk. Laat me eens weten of Milans onrust over is als je gestopt bent? Ik moet overigens wel zeggen dat onze dochter rond dezelfde leeftijd ook heeeeel onrustig was 's nachts en dat heeft echt wel even geduurd, maar het zou bij jullie natuurlijk ook een samenloop van omstandigheden kunnen zijn.
De probiotica was niet de reden van zijn onrust. Hij krijgt het dus gewoon weer. Ik merk wel sinds het gebruik ervan dat zijn ontlasting vaster is. Vandaag hebben we de 3e behandeling gehad. Ben benieuwd wanneer we ook echt resultaat gaan zien.
Ik heb er toevallig vandaag nog aan gedacht hoe het met je kleine man zou zijn. Mijn dochter had niet echt vaak zachte ontlasting maar nu helemaal niet meer. Verder merk ik er nog niet zo heel veel van maar goed baat het niet schaadt het niet. Wij gaan morgen weer voor de 2e behandeling.