bioresonantie-test wie ervaring?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door frannie82, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    De test viel mee we gaven haar thuis een fles van 150ml om 5.30u verder geen brood. Om 8.30 moesten we er zijn ze moest hier eerst een druppel, toen 6cc, na een half uur, 60 cc en aan het eind van de morgen op 200 cc. Bij de 1e test merkte mij vriend al dat er melk bij zat want ze lag onrustig te drinken en weigerde op een gegeven moment. De dag er na dus echt vol slijm en spugen. Niet heel heftig maar we reactie. Een week later weer hetzelfde idee maar toen geen problemen en geen reactie. En dat bleek dus gisteren toen de ka de envelop tijdens het telefoontje openmaakte.

2. Mommy83

Mommy83 Actief lid

20 aug 2009
    224
    27
    28
    NULL
    NULL
    Oke, hoop dus dat het bij ons ook zo zal gaan, en dat de reactie nu ook niet zo heftig is als toen hij baby was. Hij zat toen onder het eczeem, en snotterdem rochelde als een gek, en had daarbij ook ontzettend last van de darmen....Dus jouw kleintje krijgt ook neocate? En heb je de neocate active? Ik had laatst de verkeerde besteld, dus mijn zoontje krijgt nog die blikken van tot 1 jaar met een schepje extra, maar binnenkort dus over op de active mocht dit nodig blijken (maar denk het dus wel....)

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Boter van bertolli is koemelk, soja, e471, ei vrij!

Hier vorig jaar een test gedaan bij de kinesiologe.
    Daar kwam een hoop uit. Nu volgende week naar de ka, overleggen wat zij denkt/wil.

Deel Deze Pagina