Ik kijk liever 2 D maar soms vind ik een 3 D film wel heel leuk maar bij een kinderfilm volstrekt onnodig. ik heb destijds Avatar in 3 D gezien en was wel heel gaaf.
Voorheen ging ik liever naar 2d films puur vanwege de bril die ik bovenop mijn eigen bril moest dragen wat zeer vervelend was. Echter de bios waar we tegenwoordig heen gaan heeft speciale 3d brillen die je als een zonnebril op je huidige bril kan klikken dus is t 3d kijken niet zo vervelend meer T is wel een stuk intenser kijken dan 2d en sommige films hebben t gewoon niet perse niodig
3D is best grappig voor een keer, maar voor kinderen vrij onhandig. 3D brillen zijn in de bios waar wij geweest zijn voor volwassenen.... Bij mijn 4 jarige gleed hij dus constant van zijn neus af, waardoor hij drukker met de bril was als met de film...
Ik vond de 3-d bij deze film niet veel toevoegen, zijn gisteren geweest. Als je de keuze hebt zou ik naar de 2-d gaan.
Nope. Ik vind dat 3D zeer zelden een toegevoegde waarde heeft. Ik heb slechts één keer genoten van 3D en dat was tijdens een korte documentaire in het IMAX theater van KSC in Florida. Tijdens die documentaire "zweefde" je tussen de sterren. Dat was écht super. Daarnaast duurde hij ook maar zo'n 45/50 minuten. Net lang genoeg om er geen hoofdpijn van te krijgen. Dat mooie effect heb ik daarvoor en daarna nooit meer gezien bij een 3D-film. Het is het extra geld dus niet waard. Inmiddels ga ik niet meer naar 3D-films. Als ze niet in 2D draaien, dan ga ik er niet heen.
Nu zijn we dus uitgenodigd om morgenavond mee naar de film te gaan. 3D dus... ik zie er een beetje tegenop. Mijn man is er ook geen fan van.
Ik heb trouwens altijd begrepen dat 3d niet goed is voor kinderen omdat hun ogen nog in ontwikkeling zijn, maar misschien is dat alweer achterhaald. Dit is voor ons trouwens wel de reden om met dochter altijd naar 2d films te gaan, voor onszelf is een 3d af en toe geen probleem maar inderdaad niet altijd van toegevoegde waarde.
Hier zelf wel eens een 3D gezien. Vond het niet fijn. Er zat ook een irritant krasje op. De kinderen houden de bril niet op. Ik vind het jammer dat ook kinderfilms soms alleen in 3D draaien. Had graag in de vakantie naar The Good Dinosaur gegaan met de kids.
Mijn man en ik zijn 2 weken geleden naar een 3D film geweest. Eerst zag ik er tegen op om elke keer dingen op je af zien te komen, maar dat was dus helemaal niet zo (bij de film mocking jay). Het kost wel meer energie om het te volgen vond ik. De jongste vond de pandadroom bij de efteling al eng met het brilletje op dus die zal ik er geen plezier mee doen. Maar de oudste 2 wel.
Voor een keertje is 3D wel geinig, maar ik ben geen groot fan. Liever 2D, is voor kinderen ook beter.
Wij zijn gister met de kinderen naar de 3D Good Dinosaurs geweest. Erg leuke film, de kinderen lieten hun bril prima op hun neus staan maar ze hadden bij ons dan ook wel kinderbrillen. Maar.... toch ga ik liever gewoon naar een 2D film haha. Maar voor deze keer was het prima.