moet effe van me af

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    sorry dat ik even kom klagen maar heb het nu wel zo wat gehad, ik heb zo een enorme buik die me in de weg zit mijn rug en spieren doen me overal pijn door het enorme gewicht. ik kom echt nergens aan toe thuis en iemand laten komen om te helpen vind ik maar niks ik wil zograag alles klaar hebben voor ons kleintje maar ik krijg echt helemaal niks gedaan. en dan heb ik nu ook nog die jeuk over men hele lijf waar ik echt niks mee gedaan weet ik word er zowat gek van, ik weet dat de laatste loodjes de zwaarste zijn maar dit moest er echt even uit.

    groetjes Talia
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Heel herkenbaar :) Sterkte!!
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Lekker he,af en toe wordt t gewoon allemaal te veel!!
    Heel veel sterkte meid, en nog eventjes doorzetten!
     
  4. Niet meer actief

    heel veel sterkte meid met die hele zware laatste loodjes
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik ken het... ik ben momenteel ook 35 week zwanger... en ik ben er flauw van.... maar goed, ff doorzetten
     
  6. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Meid ik weet helemaal wat je bedoelt. Ik ben continu buiten adem, er komen steeds golven maagzuur omhoog, mijn rug doet vreselijk zeer en slapen ho maar!
    Lekker he, even zeuren ;)
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    heerlijk even zeuren en moet ook kunnen maar nog effe doorzetten Dames en dan krijgen we er allemaal iets prachtigs voor terug!
     
  8. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Hier mag je gerust even klagen hoor, gooi het er maar uit!!
    Nog effies en dan krijg je er iets heel moois voor terug!
     
  9. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Reageer je hier maar lekker af meid! Heel veel sterkte, die beruchte loodjes. Ik geniet er nog even dat die loodjes bij mij nog niet zijn! (alhoewel het me heerlijk lijkt als ik zover ben, dat mijn hummel geboren mag worden)
     
  10. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    dit is nu al de 2de slapeloze nacht achter elkaar, het begint me fisiek nu wel heel zwaar te worden, toen ik vanmorgen opstond had ik jeuk over men hele lijf had gehoopt dat het tegen vanavond over zou zijn maar natuurlijk niet he. lig nu al de hele tijd rond te lopen en te huilen ik wordt er echt gek van. hopen dat morgen de huisarts hier raad mee weet want dit kan ik niet langer volhouden.
     
  11. Bibje

    Bibje Lid

    2 jan 2006
    59
    0
    0
    Juf
    Goeiemorgen, ja wie weet krijg je wat van de huisarts tegen de jeuk. En af en toe es om hulp vragen mag best hoor. Dan is het om je heen zoals je wilt en hoef je daarover al niet te stressen.
    Dan kan je je gaan concentreren op de dingetjes die je nog wel zelf kan doen.
    Straks als die dikke buik weg is ben je weer gewoon jezelf en zelfstandig.
    Komt allemaal goed! Toi toi toi.
    Groetjes Bibje.
     
  12. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo Talia

    Ik herken wat je mee maak ik ben dan 33 weken zwanger en ik ben het nu ook zat aan het worden maar dat komt ook omdat er een paar drukke dagen voor de deur staan
    zaterdag is mijn oudste jarig en wordt ze 3 jaar en mijn 2de is niet helemaal fit ja en ze kan het niet zeggen als er wat is want die is nog maar 1 jaar oud

    en nu dit toch een klein klaag muurtje aan het worden is
    ik heb soms ook het gevoel dat ik overal alleen voor sta er moet bij ons ook nog heel veel gebeuren ja mijn schoonmoeder is heel druk met de wieg bezig maar mijn man die gaat nu dingen doen die helemaal niet belangerijk zijn dus als hij weer aan het werk is moet ik zelf maat eens bezig ook al weet ik dat ik rustig aan moet doen en hopen dat mijn schoonmoeder mij ee beetje gaat helpen al is het aleen maar de kinderen op te vangen
    Dan ben ik al heel ver

    nou dit was mijn gezeur even

    groetjes roelien
     
  13. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ja roelien dat gevoel ken ik soms ook, er moet zoveel gedan worden en dan lijkt het alsof manlief in een heel andere wereld leeft. frustrerend soms maar ik denk dat het zowat aan ons ligt. met mijn slaap tekort kan ik nu en dan toch wel eens het kreng zijn weet ik van mezelf maar het word dan ook wel eens wat te zwaar en lijkt het alsof het mannetje het luxe leventje leidt maar ok allemaal nog even doorzetten en dan weten we allemaal voor wat voor iets prachtigs we dit hebben doorstaan.
     
  14. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hihihi over slaap tekort gesproken,meiden dat veranderd ff niet hoor de eerste weken
    ook niet als jullie bevallen zijn ;)
    want ik ken af en toe door de slaap te kort nog steeds een kreng zijn
    want ook als de kleine er is leven de mannen in een totaal andere wereld dan wij :)
    gister nog laatste flesje van Caitlin ze moest even boertje tussendoor doen denken julie ? geeft hij haar over en wat gaan meneer doen?
    SLAPENNNNNNNNNNNNN das toch niet te geloven en zonder iets te zeggen verdween die in zijn bed mij met Caitlin achter latende
    NOU JAAAAAAAAAAAAAAA
    zo !!! zie je na de bevalling heb je ook nog dingen te klagen hihihih dus klaag ik lekker even mee tegen deze muur

    meisjes succes met de laatste loodjes

    gr debbie
     
  15. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    JA zeker de laatste loodjes
    En ik weet ook als we nog lang niet van die slapenloze nachten maar het einde is inzicht en ja straks is het ook heel anders want dan heb je je kleine op je arm en daar doe je het ook voor maar nu zit die buik in de weg je moet nu overal aan denken met boodschapen doen ook al want voor je het weet zit die buik er weer tussen nee dat is ook geen pretje maar goed en ik moet nog langer dan wachten talia maar goed we zien wel verlopig blijven we even klachen hahaha

    groetjes roelien
     
  16. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    hahaha, goed zo meiden gooi t er maar uit!!
    Ik heb de laatste 10 nachten max 2 a 3 uurtjes gedut, maar vannacht wel 3 uur achter elkaar geslapen das al heel wat voor mijn doen!! En net op de bank weer ff 2uurtjes achter elkaar geslapen, volgens manlief luid snurkend maar dat mag de pret niet drukken!!

    Volgens mij ben ik ook een megaBitch aan t worden (af en toe dan he ;) ) maarja, kan t ook niet helpen hoor en eerlijk gezegd heeft mijn man er echt heel erg veel begrip voor, hij laat me razen en helpt me zoveel hij kan....
    Zucht, het leven van een zwangere of pasgebakken mama gaat niet altijd over rozen!!!

    Groetjes
     
  17. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    nee dat is zo maar dan heb jij teminste een lieve man die je probeert te helpen die van mij gaat dingen doen die nu helemaal niet belangerijk zijn maar goed dat moet ik maar op de koop toe nemen straks als die kleine er is gaat hij wel helpen

    groetjes roelien
     
  18. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Dat is waar..ik hoop dat je man je wat meer gaat helpen en inderdaad strakkies draait hij vast bij!!!
    Succes ermee, en hoop dat je schoonmoeder wat meer kan bijspringen.
     
  19. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    ja dat doet ze ook wel en ik heb 5 schaten van schoonzussen en die helpen mij ook wel hoor
    ik hoef ook maar te bellen
    en dan zijn ze er ook wel

    Groetjes roelien
     
  20. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    heb vandaag toch mijn nachtrust kunnen inhalen, ben zelfs net pas wakker :oops: maar het heeft me echt goed gedaan.
    ik mag zeker niet klagen over mijn mannetje, hij steunt me echt wel waar hij kan maar inderdaad lijkt het vaak alsof de mannen toch in een heel andere wereld zitten als ons nu.
    maarja zij hebben die buik er dan ook niet bij he :D
    heb ook even een tip voor degenen met zwangerschapsjeuk, want dat hield me dus de nachten wakker, viooltjesthee ik had gisteren maar 2 kopjes op en mijn jeuk is zo goed als weg.
     

Deel Deze Pagina