Vind dat nog niet zo duur eigenlijk.. Als je in een café een normaal glas sinas besteld betaal je 1,90 (bij ons dan) Grote sinas is meestal het dubbele (iets meer, iets minder) dus zou je uitkomen op 3,80.. Vind 3,25 dan best goedkoop.. Als ik het totaalbedrag zou zien zou ik ook schrikken, maar als je het terug rekent naar pp dan valt het best mee..
Ik vind het ook geen extreem dure kaartjes hoor Dit is het al jaren. Nu ga ik doorgaans in Antwerpen naar de bios (Kinepolis) en daar betalen we 15 per kaartje in 3D (bril weer inleveren na de film), de laatste die ik heb gezien is POTC. Ik neem niets zelf mee, want ondanks mijn 40 jaar blijf ik soms een kind in de spreekwoordelijke snoepwinkel en kan ik helemaal blij worden van de kiosk waar ik lekker ongegeneerd snoep kan scheppen en een XXL cola (light) meeneem. Hoort bij de bios in mijn beleving. Maar ook ik schrik wel eens van die (kiosk) prijzen hoor dat wel
hier ook 1x afgepakt. maar als je een vestje of iets in je tas doet er boven op, en je schuift t beetje aan de kant zodat ze de bodem zien, maar net niet je vreet en zuip goed, dan is er niks aan de hand ligt eraan wat voor film er is. drukke en gewilde film (zoals harry potter) controleren ze meer. en dan wikkel ik t in een vestje ofzo ja sry, ik ben een krent geworden sinds we maar van 1 salaris leven. kan er niks aan doen. wil ook graag een avondje uit zonder dat ik meteen blut ben
hahaahaha wij zijn nooooiiitttt veel geld kwijd bij de Pathe wij gaan gewoon voor 12 uur smorgen dan kost de film 5 euro maar niet altijd gaat dat maar wij gaan geregeld en dan hebben we meestal toch wel geluk. 3d film is dan gewoon 7.50 dus scheelt behoorlijk!!! en das toch wel lekker. maar ja je moet het wel zoeken om zo vroeg al in de bios te zitten Groetjes jamy
wij gaan altidj naar utopolis in emmen, met de kids op zondagochten voor 11 uur dan is het maar 5,50 euro. een normaal kaartje is er rond euro ook wel te doen dus. en vorig jaar moest je je 3d bril weer inleveren maar volgensm ij nu neit meer. ben laatst ook in dld geweest (wonen er) en daar zijn de prijzen hetzelfde vind het dus meevallen. wij nemen trouwens ook altidj eigne m&m`s mee hihihi nog nooit me tas gecheckt ligt er denk ik ook aan hoe groot je tas is. ik heb altijd gewone handtas maar past best veel in.
onze bioscoop vind ik niet duur tussen de 6 en 10 euro per kaartje geloof me zo'n film kopen voor de bioscoop is echt geen tientje ofzo en dan ga ik 1 tot 3 keer per maand naar de bioscoop
Wij gaan altijd naar Metropolis in Antwerpen en daar zijn de kaartjes nog duurder dus vind ik 50 euro voor 4 kaartjes wel meevallen.. Ik snap wel,dat als je een beetje op je geld moet letten ,het een vrij duur uitje is met alles erbij.