Van der Sloot mogelijk uitgeleverd aan VS | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl joran krijgt mogelijk een celstraf van 25 jaar in amerika wegens afpersing van de moeder van nathalee holloway eerst moet hij de celstraf in peru uitzitten van 28 jaar, en DAARNA mogelijk nog 25 jaar in de VS
Nou vraag ik me af...... Waar zal hij t beter hebben? Peru, tussen de kakkerlakken, met ranzig eten, een taal die je zo goed als NIET spreek, en in de zeik slaap van je andere celgenoten, omdat je cel 2 bij 2 is, en met zn 6en moet delen. Of Amerika? Waar je goed eten heb, een schone cel, en de taal versta. Maar waar je wel in elkaar word geschopt en geslagen omdat je een Amerikaanse heb vermoord? Maar goed, dit was zomaar ff een hersenspinsel, , in ieder geval is alles beter dan de Nederlandse gevangenis voor die idioot!
@ brabbel Ja maar Hij heeft in Peru maar 28 jaar gekregen dat Betekend dat als Amerika hem niet gevangen houd dat hij dan vrij is Amerika wil dat hij ook daar voor 25 jaar vast gaat zitten voor afpersing van de moeder van nathalee Dus als ze het rond krijgen zal Joran na deze 28 jaar in Peru nog eens extra 25 jaar in de cel door brengen in Amerika Dus hij zal hopelijk in beide verblijven zowel Peru als Amerika
Nou, in de 1e cel in Peru waarin hij eerst zat had hij een blue ray speler, een iphone, een bed,en al, terwijl de andere gevangenen met een paar man in 1 cel op de grond moesten slapen. geld is macht, helaas ook in Peru
Mooi zo. Hopelijk gebeurt dit ook echt. Die gast die spoort niet na alles wat hij wel niet geflikt heeft.
Ik vind zijn straf te hoog 28 jaar in Peru maar goed dat ben ik..hier in NL geven ze niet eens zo'n hoge straf en 25 jaar voor afpersing vind ik ook veel te hoog..wie zegt dat hij dat Amerikaanse meisje heeft vermoord? aardig wat mensen maar goed je bent pas schuldig als het bewezen is en tot op heden is dat niet het geval.En ik denk dat hij het nog niet zo slecht heeft hoor, hij spreekt spaans geloof dat dat daar word gesproken? ( kan het ook mis hebben ) dus hij kan wel dergelijk met mede gevangen communiceren en bewakers en je moet eens weten hoeveel '' fans '' ( vrouwelijk ) hij heeft...en nee ik ben er geen één en mocht hij ooit vrij komen dan vraag ik me af of hij niet gekker is dan dat hij dan al was...maar goed we zullen het wel zien...
Van der Sloot zit straf gewoon uit in Peru Joran van der Sloot blijft gewoon zijn celstraf van 28 jaar uitzitten in Peru. Dit heeft de Peruaanse minister van Justitie, César San Martín, tegenover plaatselijke media beklemtoond. Hij reageerde op berichten dat Van der Sloot mogelijk aan de Amerikaanse justitie wordt overgedragen. Die heeft om uitlevering gevraagd wegens afpersing van de moeder van een mogelijk ander slachtoffer van Van der Sloot, Natalee Holloway, wier lichaam nooit is gevonden. San Martín zei dat Van der Sloot, die in Peru is veroordeeld wegens moord, alleen naar de uitspraak in zijn proces in de VS kan gaan indien positief op het Amerikaanse verzoek wordt gereageerd. Daarna moet hij weer terug naar zijn cel in Peru.