Ik heb een vraagje: zal mijn kindje wel of niet blij zijn met de harde geluiden van een bioscoopfilm? Wil in mei graag naar de nieuwe Pirates of the Carribean (=traditie om deze in de bios te zien), maar twijfel hier een beetje aan. Wie kan mij uit de twijfel helpen? Alvast bedankt voor de reacties!
Waarom zou je niet? Je baby hoort alle geluiden gedempt en echt veel last heeft ie er niet van hoor. Ik ga met 38 weken straks nog naar harry potter
Meid gewoon doen. Je kleine kan daar echt wel tegen! Ten eerste zit ie in het vruchtwater en wordt het geluid daardoor al een heel stuk gedempt en ten tweede zou je dan helemaal nergens meer naar toe kunnen, je moet nu lekker leuke dingen doen en de Bios hoort daar ook bij!
Bedankt voor de reacties, ik moet zo lang mogelijk blijven genieten, maar zou me rot voelen als de baby daar last van zou hebben..
pardon is dat pas dan?? jeetje dan ben ik waarschijnlijk al bevallen! maar ja ik ga wel! ik heb deel 1 ook gezien in de bios
Ik ben 38 weken en ik ben afgelopen zaterdag naar de bios gegaan, geniet er nog maar van straks wordt het een stuk lastiger
Haha, ja, dat geloof ik graag met twee kleintjes! Ik ga lekker genieten, enne mag toch de traditie niet verbreken, heb ze allemaal in de bios gezien, dus ik ga lekker in mei! (hoop dat ik nog in de stoel pas)
idd gewoon gaan. Wel een tip: kijk of je aan het gangpad kan zitten. Dan kan je makkelijker even gaan staan/lopen. Ik ben ook vrij laat in de zwangerschap nog naar de bios gegaan en vond het wel lekker dat ik tussendoor even kon gaan staan (hele tijd zitten ging niet altijd even goed meer op het laatst) Have fun!
Ik zou niet weten waarom je niet zou kunnen gaan Geluid wordt nog aardig gedempt in je buikje hoor! Ik ga nu ook nog naar concerten ed en soms schopt en protesteert onze meid maar dan ga ik gewoon wat verder weg staan van de boxen af en wordt ze weer rustig Ik zou idd wel een beetje bij het gangpad gaan zitten ivm toiletbezoekjes
Ik zou ook lekker gaan! Zo'n avondje weg kan ook goed doen. Denk niet dat je kindje er veel last van zal hebben.
Geloof me je voelt vanzelf of je kind het accepteerd of niet Ik was ook even bij schoonmoeder haar werk op bezoek voor 15 min (kroeg en ze hadden ladies night) Ik werd aan alle kanten gekickt en er werd flink gedraaid en zwaar pijnlijk, dat ik de tent uit gevlucht ben! Kind was het er duidelijk niet mee eens haha
Ik ben tot ruim 30 weken nog naar metalconcerten geweest haha Kleine heeft er niks aan over gehouden, ik kreeg op een gegeven moment harde buiken van het lange staan. Maar in de bios zit je alleen maar. Ik zou gewoon lekker gaan.
ik ben bij de eerste (ben nu ook zwanger) met 24 weken naar de film gegaan nou daar heb ik maar 5 min gezeten, want hij vond het Absoluut niet fijn! mega veel trappen en draaien en doen ik werd er gewoon zelf niet lekker van hele tijd in de auto zitten wachten dus!, daar wassie wel rustig hahah dus je merkt het vast vanzelf!
Ik zou gewoon lekker gaan. Mocht het echt niet fijn zijn dan kun je nog altijd halverweg weggaan. Ik ga van 't weekend het hele weekend naar Paaspop. Ik ga er vanuit dat die kleine geen last heeft van het geluid. Moe zal ik zeker wel zijn maar dan gaan we gewoon lekker in het gras liggen met dit lekkere weer Geniet van de film!
Lekker naar de bioscoop gaan! Ik ben paar weken geleden nog naar Gooische vrouwen geweest en was toen 36 weken zwanger.
Ik was bij de voorlaatste HP film ook hoogzwanger naar de bios gegaan. Het nadeel was dat het erg druk was en we dus vrij vooraan zaten. Ik denk dat als je je lichamelijk gewoon prima voelt je zeker moet gaan! Lekker genieten van een avondje uit!
Tijdens de zwangerschap van Levi ben ik regelmatig naar de bios geweest. Heb nooit het idee gehad dat hij het niet leuk vond ( door bv extreem schoppen,draaien etc ) en volgens mij heeft hij er ook niets aan over gehouden. Gewoon gaan dus ! Veel plezier