Keelamandelen eruit, wat kan ik verwachten?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Isis26, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Bij Mijn zoontje van 2 moet over een week onder het mes want zijn keelamandelen gaat eruit. Neusamandelen zijn er al uit en daar had hij kwa herstel geen last van.

    Hoe ging het herstel bij jullie kindjes bij de keelamandelen? Drama nachten, veel pijn, ziek kindje etc
     
  2. me83

    me83 Niet meer actief

    ik heb ze zelf 2 jaar terug moeten laten verwijderen en dat was erg pijnlijk.. maar bij kindjes is eht nooit zo erg als bij volwassenen..

    ze mogen vaak dezelfde dag naar huis en kunnen daarna vrij snel alles weer eten.. alleen oppassen met fruit met zaadjes(kiwi) heet eten.. fruit was meer zuren heeft zoals sinaasappel.. maar denk dat het best meevalt hoor.. hoogstens was moe en hangerig

    zolang je paracetamolletjes in huis heb en af en toe de temp opneemt en het goed gaat zou ik me niet teveel zorgen maken.(ookal zien ze er altijd wel een beetje zielig uit)
     
  3. Onder water

    Onder water Niet meer actief

    Mijn dochtertje is 3 weken geleden geholpen aan keel neus en oren en die stond dezelfde middag in haar prinsessenjurk voor de tv K3 te zingen. Na de operatie is even zielig, maar ze hield zich ontzettend goed. Erg meegevallen!
     
  4. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Oow dat klinkt beter dan de week herstel die ze er voor geven. Neus en oren zijn bij hem al gedaan en was inderdaad na de operatie even naar voornamelijk van de narcose. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren aangezien ze aangeven dat keelamandelen verwijderen pijnlijk is
     
  5. Rimimi

    Rimimi Actief lid

    24 okt 2008
    185
    0
    0
    Mijn docher heeft er alleen gelijk na het wakker worden last van gehad. Vond het wel erg zielig Maar gelukkig duurd dat niet lang. ze was toen al 3 1/2 dus dan zijn ze er al meer van bewust. Vond ook dat de jongere kindjes iets rustige bleven. Maar dat is wat ik er van ervaren heb. Smiddags zat mijn dochter lekker te smullen van vers witbrood (zonder korstjes natuurlijk) en veel ijsjes.
    Succes!!
     
  6. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Bij Mr K ging het moeizaam, maar daarbij bleven de wonden bloeden dus die moest smiddags nog een keer om het dicht te laten branden.
    Hij heeft er ook een paar dagen erge last van gehad en goed onder de paracetamol gezeten.

    Ms K is woensdag aan de beurt en ik hoop dat het veel soepeler zal gaan verlopen, want ik hoor veel verhalen waarin het wel goed/makkelijker gaat
     

Deel Deze Pagina