Hoii dames, Ik ben vanmiddag met mijn zoontje en vriend naar de film Kung Fu panda geweest in de bioscoop, maar ongelooflijk zeg wat een harde trillingen en geluiden, ik heb mijn buik wel een beetje beschermd met mijn jas en vest van m'n zoontje maar de baby schopte enorm hard. Voel me wel een beetje schuldig als ik dat had geweten was ik natuurlijk niet gegaan maar kan zoiets nou schadelijk zijn? Groetjes
Wat toevallig.. Ik had precies hetzelfde! Voelde niet echt prettig! Maar bij de film van zondag (hancock, in een andere bios) Had ik/baby er geen last van!
Ik had het laatst ook. Wat een kabaal. En de beeb vond dat ook. Ook trappen en erg beweeglijk. Maar volgens mij kan het geen kwaad.
haha, ik had dit laatst ook bij Hancock. Ik maakte me er echter geen zorgen over. Het is niet zo dat ik uren naar een luidruchtig concert was ofzo. Het was wel duidelijk dat de baby steeds schrok. Dat voelde ik wanneer de geluiden plots en luid waren.
Dus de bioscoop kan geen kwaad? Ook niet de imax? daar ga ik vrijdag heen en heb er niet over nagedacht dat het heel hard is het geluid.
Zal straks mijn ervaring kunnen delen, mijn ventje wil strals namelijk naar de cinema om de pandafilm te gaan zien. Hopelijk is de film een beetje goed want het zal de laatste keer zijn dat we als niet-ouders naar de cinema gaan
Hier vorige week nog naar de bios geweest en de kleine was wel iets drukker, maar kan echt geen kwaad hoor...
Wij gaan altijd naar de Metropolis in Antwerpen. Ik ben tot 29 weken bijna iedere week naar de bios gegaan. De laatste 3 weken nu dus geen bios meer voor mij en de kleine, Het lijkt alsof het geluid veel harder staat in de ene zaal dan in de andere. Vanaf 17 weken reageerde de kleine duidelijk als ik in de bios was op het lawaai en de laatste weken dus nog meer. Vandaar dat ik niet meer ga.