Wij hebben vandaag de 20-weken echo gehad en alles zag er super uit! En hartstikke leuk natuurlijk om eindelijk die kleine weer eens te bewonderen! De baby was zó druk dat de vk het allemaal maar moeilijk in beeld kreeg af en toe, wat eigenlijk wel heel grappig was. Hij/zij is de hele dag door zo druk... Maar nu hebben we natuurlijk het goede nieuws al even rondgebazuind bij familie en vrienden en vrijwel iedereen zegt: "Oh, dan is het een jongen." of "Ah, het wordt een voetballer!" Dat ie zo druk is zegt toch niet meteen iets over het geslacht? Ik vind het geweldig als het een jongen is hoor, ook als het een meisje is. Maakt ons helemaal niet uit en we willen het ook expres niet weten, maar omdat iedereen er nu blijkbaar verstand van heeft vind ik het bijna irritant dat mensen op basis van niks maar gaan 'bepalen' dat het een jongen is. Wat zijn jullie ervaringen? Zijn drukke baby's jongens of meisjes, of denken jullie dat het niets zegt over het geslacht?
Dat zegt helemaal niets over het geslacht hoor, mensen roepen graag maar wat. Zijn alle meisjes rustig? of alle jongens druk? Nee Ons zoontje was trouwens ook een stuk rustiger in mijn buik dan ons dochtertje. En dat zegt dan nog niks over het gedrag buiten de buik aangezien het beide makkelijke kindjes zijn.
Dat gaat hier niet op Mijn jongens waren zooo rustig en ik heb me nu een drukke baby in mijn buik, en toch echt een kleine dame
Hier zeiden ze in het begin ook tegen mij dat het een jongetje zou worden omdat de kleine zo beweeglijk was. Maar de 'herrieschopper' hier is toch echt wel een kleine meid!
Dat zegt echt helemaal niks. Hier een super druk meisje waarbij er bij elke echo door de echoscopist(e) wordt verteld hoe bewegelijk ze wel niet is
Zegt helemaal niets. Mijn zoontje was extreem rustig heeft me ook nooit pijn gedaan. Vond het in mijn zwangerschap ook regelmatig jammer dat hij zo rustig was.
Dat zegt niets hoor Ik heb twee zoontjes en ben nu zwanger van een dochter Maar deze dame is toch duidelijk de drukste van allemaal!
Hier 2 gigadrukke meiden in de buik. En dochter nr1 is helemaal geen druk kindje. Nr 2 verbouwt nu zelfs nog met bijna 40 weken mijn hele buik. Ze ligt elke week weer anders bij de controle, gelukkig de laatste 2 weken wel met hoofdje naar beneden. Echoscopiste bij groei-echo met bijna 38 weken kon haar bijna niet meten omdat ze zo druk was en was enorm verbaasd dat ze ook nog behoorlijk groot is.
Hahaha, zoonlief was enorm beweegelijk. Nummer 2 is extreem rustig en toch echt ook een jongetje! Dus geen peil op te trekken...
Dat ging hier niet op, heb 2 meiden waarvan de 1e werkelijk een stuiterbal was waarvan ik me echt afvroeg of ze niet dwars door mijn buik heen kwam en de ander was super rustig met af en toe een duwtje hier of daar
Mijn eerste meisje was heel rustig en mijn 2e juist erg druk. Nu een jongetje en die is idd nog drukker dan z'n zus... Maar ach, je ziet het aan de reacties, er valt niets over te zeggen!
Volgens mij zegt 't niets over het geslacht van je kindje hoor. Hier een zeer drukke beweeglijke BIB gehad en toch echt een meisje. Overigens wel een zeer beweeglijk, druk meisje, dat dan weer wel
Dat zegt helemaal niets bij mij de eerste een meid de hele dag door druk schoppen bewegen enz enz de tweede een jongen en mega rustig... Dus nee het zegt niets.. Gewoon lekker laten kletsen dat zeggen alle mensen. Geniet van je zwangerschap. Groetjes.