ik ben net terug van vakantie en heb ze daar gekocht, was niet voor bereid op warm weer nl haha. en moet zeggen ze lopen echt heerlijk! vind ze niet mooi, maar ze lopen echt heerlijk loop er nu een hele dag op dus haha. heb ze gekocht bij een schoenenzaak op vakantie die ze in de aanbieding hadden.
Mijn voeten zijn zo dik, dat ik de echte birckies niet eens meer pas hahah. Heb dus nu van Orange babies (Nelsons), zulke slippers gehaald, die kunnen nog een stuk breder versteld worden.
je moet echt even geduld hebben hoor. Ik heb ze een paar weken geleden gehaald. Ik heb echt dik 3 dagen pijn gehad in mijn voeten.. Maar nu lopen ze heerlijk. Ik had altijd last van mijn linkervoet en mijn rug. Maar sinds ik de slippers draag heb ik weinig tit geen last meer. Dus ook daar zijn ze goed voor
Je moet er echt even aan wennen.. Ik had in het begin ook zoiets van nou is dit waar iedereen het over heeft dat het zo geweldig moet lopen.. Maar naar een paar dagen was het al een stuk beter en nu wil ik geen andere slippers meer..
Toen ik ze vorig jaar kocht, had ik ook 5 dagen lang ontzettend zere voeten (vooral de bal onder je voet) en tussen mn tenen waar dat dingetje zit! Maar eenmaaal ingelopen heb je dit niet meer, ook niet meer het jaar daarna als je ze een tijd niet hebt aangehad.. Heb gisteren deze gekocht en ben er superblij mee!
Ik vind ze ook heerlijk! Afgelopen week nog een paar (madrid) in het zwart bijgekocht bij Bristol (geloof 29 euro) Daarnaast heb ik nog de teenslipper vorig jaar gekocht..in het zilver! Ik vind het ook niet de mooiste slippers, maar ze lopen wel heerlijk. Overigens bij het zilveren paar ook echt een paar dagen moeten inlopen, maar daarna heb je wel wat!
Ik had ze bij schuurman gehaald voor 39,95! Week erna voor 29,95 in de aanbieding bij de kruidvat.. Maar zulke dingen heb ik altijd hahaha! Maar ze lopen heerlijk!
Voor meiden die onderstaand model hebben je kunt voor tussen je tenen ook een soort rubbertje krijgen die je er tussen doet zodat het wat minder pijnlijk is tussen je tenen. Heb gehoord dat je ze oa bij de van haren hebt voor 5 euro ofzo
Ik zie ze overal maar kan er niet aan wennen. Zitten vast heerlijk maar ik vind ze echt afschuwelijk en absoluut niet vrouwelijk/ sexy
Ja, dat excuus van 'ze zitten zo lekker' gaat voor mij ook niet op hoor Moet ze wel mooi vinden! Een drollenvanger zit vast ook heerlijk Ow wacht, die dingen zijn ook in de mode toch? Ik vind die birkenstocks trouwens wel leuk hoor, ze zijn alleen zo breed en mijn voeten erg smal.
@ maja; ja ook zo vreselijk. Ik vind dat die rare broeken ook echt niks goeds doen voor je vrouwelijke figuur, zelfs niet als je super slank bent
Iemand nog een idee waar je de echte kan kopen in de aanbieding? ik ben afgelopen vrijdag wezen kijken bij de trekpleister maar ze stonden er niet meer, balen!
je hebt ook smalle inderdaad! Ik heb ook smalle voeten en die smalle versie past perfect. Er staat een voetafdrukje in waaraan je het kunt zien geloof ik? En ze zijn nog steeds in de aanbieding hoor dames: Birkenstock Papillio - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl Ik vond ze eerst ook heel erg lelijk, maar omdat werkelijk iedereen er op liep heb ik ze voor de grap eens aangepast en inderdaad, nog nooit zo'n fijne slippers gehad.. Heb nu 2 paar en wil er nog meer!!!
Ik ben vanmiddag wezen zoeken naar Birkenstock slippers.. Bij de Bristol gekeken en daar lagen de Gizeh versies voor maar 35 euro.. Bij de Sneakers lagen ze voor 39 euro. Ik zat eerst te twijfelen of ik er bij de Bristol ging kopen, maar ik vond de bronze toch mooier dus ben maar verder gaan zoeken.. Ik ben toen toch maar naar Nelson gegaan en daar lagen de goudbruine (bronze) voor 39 euro. Dus die heb ik maar gekocht!