Wie heeft dit behang ook, en waarmee heb je het gecombineerd? En welke accessoires? Ik heb afgelopen zaterdag deze besteld voor mijn dochter op de slaapkamer, maar kan nu geen leuke accessoires voor erbij vinden.
leuke kleurtjes! ik zou er sierkussens bij kopen...bvb rood of fucsia. een speelgoedkist in bvb ijsblauw...hetzelfde als de vogel. een leuk stoeltje/krukje...deze kan je ook verven in de kleur die je wilt en dan ook gelijk de speelgoedkist een mooie staande lamp en plafoniere in dezelfde stijl. succes
Ik heb wel dit behang maar dan de rode versie. Pas op met fuchsia want dat past er net niet bij. Middenroze is mooier. Ik heb het gebruikt in de babykamer en toendertijd was er een hele lijn van koeka die er qua kleur precies bij paste. Verder heb ik een roze kroonluchter erbij en wat kitsch accessoires. Ik heb het behang niet op de foto en hier is het nog een babykamer. Inmiddels staat er een peuterbed.
Ik lees mee ik vind dit ook erg moeilijk. Onze dochter krijgt dit behang ook. En krijgt deze kamer erbij: Tienerkamer Bateau Wit - Kajuitbed - Bureau - Kast | Babypark
Wij hebben dit behang ook, errug leuk We hebben een lichtgrijze muur en een witte muur. Op de witte muur heb ik twee canvas schilderijtjes bekleed met het PIP behang. Verder vrij neutraal gehouden met roze mandjes voor de luiertjes en haarspulletjes enzo.
Bedankt voor de tips! Ik ben ook al bang dat het snel heel druk word, dus de rest van de muren worden lichtroze. En de meubels zijn wit. Twijfel heel erg wat ik met de accessoires moet. Wil niet dat het een circuskamer word.
Wij hebben hem ook maar dan in taupe, erg leuk!!! Wij hebben het gecombineerd met niks eigenlijk. Zo rustig mogelijk gehouden. We hebben 1 muur met pip en de rest wit
Wij hebben deze niet op de babykamer maar op de meisjeskamer. Ik heb dat pip patroon ook maar dan in het wit. De andere muur is wit behang van pip die erbij past. Dan nog 1 muur in lichtgrijs. 1 grote witte kast, rolgordijn is grijs, pip kussentjes en dekbedovertrek en een rode stoel met witte stippen. Nog 3 vogelhuisjes met verschillende pip behang en een witte letterbak met pip behang erin. Oja, nog een lichtblauwe vogelkooi van de Xenos met een grote bloem erin en 3 vogeltjes erop. Je kan alles met elkaar combineren en het staat erg leuk! Mijn dochter is erg blij met haar kamer en noemt het de vogelkamer !
Ik heb 2 verschillende kleuren pip met hetzelfde patroon om en om geplakt. Hier staat een witte kaptafel voor. De muur er tegenover is zachtroze met het zwarte spijlenbed van ikea met pip-dekbedovertrekken en een hemel van die retro/kantachtige ikea-gordijnen. Boven het bed, dus tussen die hemel zeg maar , heb ik een oude brocante fotolijst in de kleur van de kaptafel gelakt en het achterwandje met pip behang beplakt, toen een oud wandlampje (kroonluchtermodel) wit geverfd en er op bevestigd. Heel simpel , maar superleuk. Heb verder geen accesoires, alleen nog een zachtroze kroonluchter. Heb wel foto's maar weet niet hoe ik die moet plaatsen
Ik zou ook iets inpakken met dat behang en aan de andere kant van de kamer ophangen, en 1 kleur uit kiezen die niet erg aanwezig is in het behang, en daar de assesoires van doen. Zoals dat blauwe van dat vogeltje. En je zou ook verf kunnen laten mengen op basis van het behang, dan scannen ze de kleur in en heb je exact die kleur in verf. Eventueel voor een speelgoedkist ofzo
Haha je maakt mij wel heel nieuwsgierig. 2 kleuren behang om en om geplakt. als je een bericht plaats klik je op meer opties, dan scroll je iets naar beneden en dan kun je bestand toevoegen. klik op beheer bijlagen en dan bestand uploaden. en de rest wijst zich vanzelf.
Wij hebben deze pip op één wand, maar dan een andere kleur. Verder één wand roze en de rest wit. Op de witte wand hebben we een piptak uit de muur groeien.
Dank je wel. De meubels zijn allemaal zelf opgeknapte 2e, 3e of 4e- hands. Ik hou ervan als meubels geleefd zijn.