Hoi, wij zitten te denken aan de naam Lizz (of Liz). Onze eerste heeft een eerste naam en tweede naam, beide met 2 lettergrepen. Onze achternaam heeft 3 lettergrepen. Mijn man zei dat Lizz + achternaam dan zo kort (niet compleet). Nu zoeken we eenmooie naam die goed erbij past. Het gaat echt om de mooi en niet om een betekenis oid. Wie heeft er suggesties.?
Ik zou voor Liz kiezen, ik ben anders geneigd het einde als een soort bij uit te spreken. Liz Naomi Liz Rosa Liz Madée
Ik vind Liz dan mooier staan. Liz Elora Liz Elena Liz Marise Liz Alizée Liz Marin Liz Aurora Liz Feline Liz Isabella/Arabella/Annabelle Liz Arwen Liz Jara Liz Elvi/Evi Liz Jula Liz Elin Liz Ninthe/Dorinthe Liz Demi Liz Ilène/Irene Liz Noëlla Liz Allison Liz Cailin Liz Yindi Liz Wende Liz Anna Liz Eloïse Liz Madelein Liz Niene
Ik zou voor Liz gaan. Die tweede z voegt niks toe. Liz Milou, Liz Philou Liz Veerle Liz Isabel, Liz Isabelle Liz Julia Liz Feline Liz Sophia, Liz Sofia Liz Charlotte Liz Emily Liz Sara, Liz Sarah
Liz Noé Liz Estelle Liz Rava Liz Tyche Liz Loïse Liz Estée Liz Lotus / Lotis Liz Aimée Liz Isobel Liz Lola Liz Cathelijn Liz Tinka / Tinke / Tynke Liz Eden Liz Máli
Ik zou sowieso voor Liz gaan. Een dubbele medeklinker op het eind vind ik echt stom (behalve als het officieel zo hoort zoals bij Lynn). Liz Joséphine Liz Rosalie Liz Olivia
Lizz??? Het is een afkorting van Elizabeth geen Elizzabeth. Ik denk dat men dan uitgaat van een spelfout. Plus in de uitspraak heeft het geen enkele toevoeging.