Ik zeg inderdaad ook marruk. Vriend heet dan ook gewoon bjorrun. Als ik moe ben heet hij zelfs bjorrrrrrùùùùn, tot zijn grote hilariteit Ik krijg -rk/-rn klanken echt mn strot niet uit hoor, maar dankzij dialect in mijn omgeving valt het niemand op T zou me dan ook echt niet tegenhouden bij het kiezen van een naam.
Op de zool van birkenstocks staat Birk. Daar deed het mij gelijk aan denken. En als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het echt een lelijke naam.
Ik vind het persoonlijk een niet zo mooie naam . Maar als jullie het wel mooi vinden, wie zijn wij dan om te oordelen? Zo hou ik ook niet van Bloem,Merel,Wolf, Storm ed. Maar sommige mensen vinden die namen helemaal geweldig
Ik vind het niet mooi, maaaar ik denk dat jullie mensen zijn die zich daar lekker helemaal niets van aan moeten trekken. Over Wolf zijn de meningen ook heel erg verdeeld en daar hebben jullie ook gewoon voor gekozen. Dat maakt juist dat het bij jullie past en ik denk dat dat voor Birk ook vanzelf zou gaan gelden
...enstocks Ik denk hierbij helaas aan Birkenstocks. Het is niet mijn smaak naam. Het lijkt ook op Dirk, maar dat jullie dan de eerste letter veranderd hebben om origineel te zijn. Smaken verschillen echter. Als dit de naam voor jullie is, dan gewoon deze naam kiezen.