Dit is zo naam waarbij maar 1 ding bij me opkomt : WHY?? dat je origineel wilt wezen snap ik maar dit is toch geen naam
Heb je het nu over 'jullie'? Naast dat ik vermoed dat niemand hier kan voorspellen dat je een alleenstaande moeder bent -want daar ga ik dan maar even vanuit-, kun je 'jullie' natuurlijk ook als 'jij en je kind(eren)' zien.
Dit is zeker wel een naam. Is een hele normale Scandinavische naam die toevallig in Nederland maar weinig voorkomt, maar dat maakt het nog niet "geen naam".
Nee dat kan niemand voorspellen, daarom vermeld ik het maar even . Geen partner hier dus ook geen "jullie" als het gaat om de beslissing nemen over een naam.
Het zal vast wennen.. Ik vind het inderdaad als dirk met een b. Zo ken ik een Tem, das Tim met een e.
Het is inderdaad een naam. Berk van een boom betekent het. Denk dat je soms beter niet kan vragen wat mensen er van vinden. Je moet doen wat jezelf leuk vind!
Ik vind het geen rare naam, maar ook niet mooi. Het klinkt wat lomp en hard. Zou eerder de K eraf halen en er Beer van maken. Maar als je al een Wolf hebt wordt dat misschien een beetje gek Wat ik zelf bij Wolf vind passen is: Tijm, Arend, Storm, Mees, River, Vosse, Kliff Of zonder de natuur: Mink, Tuur, Nim
Hihi, die namen zijn echt absoluut niet mijn smaak. Hoogstens Tijmen ipv Tijm. Ik heb 3 jongensnamen die ik, naast Wolf, nog leuk vind: Birk, Ilan en Myron. Birk staat niet bij mijn achternaam, Ilan kan niet omdat mijn neefje Milan heet en die zie ik erg vaak, wordt veel te verwarrend. En Myron lijkt teveel op mijn eigen naam. Dus kortom, ik kan beter geen zoontje meer krijgen in de toekomst want die gaat dan naamloos blijven
T kon ook zijn dat jij en je evt partner afzonderlijk van elkaar namenlijstjes aan t maken waren, daar dacht ik nl aan
Ik had al gereageerd maar Linnaea, de namen waar jij van houd blijven wel hangen. Zo heb ik je van de week voorbij zien komen op fb in de reacties over aparte namen. Je viel me gelijk op toen je Wolf zijn naam noemde.
Birk... ik vind het tof dat de naam van Ronja komt. Dus daarom wel een toffe naam. Maar ik vind het ook nog niet echt een mooie naam. Het klinkt een beetje als een kak naam Maar ik vind het wel echt een naam voor bij Wolf!