Al sinds We bezig waren voor onze zoon (2009 begonnen) is eigenlijk Kimberly Elise onze eerste keus voor een meisjesnaam... roepnaam Kim. Maar nu kwam de naam sofie langs en dat vonden We ook erg mooi... moeten er dan nog wel een 2e naam bij verzinnen haha. Overigens onze zoon heet Bram (Ruben).
Ik vind Kimberly en Kim beide niet leuk. Elise wel een hele mooie naam. Sofie vind ik een stuk leuker dan Kim. Staat ook erg leuk bij Bram.
Ik vind Kim leuk! (Kimberley trouwens niet, maar ik hou niet zo van de B in namen ) Maar eigenlijk vind ik bij Bram Sofie weer mooier. Bram en Kim klinkt een beetje als twee konijntjes
Ik vind Kim en Kimberly echt van die jaren '90 namen. Niets ten nadele daarvan, maar Sofie vind ik daarmee een stuk tijdlozer. Naast Bram vind ik Sofie ook leuker. Maar als Kim al zolang de naam voor jullie is dan moeten jullie je afvragen of Sofie daaraan kan tippen en jullie smaak iets verandert is, of dat Kim gewoon het toch eigenlijk gewoon is.
Haha die laatste had ik nog niet gehoord maar nu je het zegt 😂 sofie heeft voor ons ook echt een gedeelde eerste plaats... maar goed... er zijn naast deze 2 Namen nog 2 die We mooi vinden... Floor en ivy. Zo lastig kiezen!
Ik vind Kim een erg leuke naam. Sofie hoor je vaak, maar is ook zeker een mooie naam. Omdat je Kim nu minder vaak hoort heb ik daarvoor gekozen.
Ik vind alle namen die je noemt leuk maar vooral Sofie. Bijvoorbeeld.. Sofie Marie Sofie Elise Sofie Kimberly Sofie Romee
Lastig he? Echt geen voorkeur? Allebei niet? Hier was er toch meestal wel een lichte lichte voorkeur richting het een of ander.. Floor vind ik op zich ook mooi, maar in het Engels (vloer), dat zou mij wel iets tegenhouden. Flore is dan net iets hipper en frisser wat mij betreft. Ivy, daar heb ik een zwak voor. Maar bij Bram vind ik het wel heel Engels denk ik? Ach uiteindelijk gaat het er om dat jullie een naam kiezen die jullie geweldig vinden. Of die nu past bij Bram of niet! Succes!
Kim vind ik heel leuk gewoon zo geen Kimberley. Sophie vind ik ook een mooie naam. De spelling Sofie kan ook, maar vind ik erg lelijk. Floor/Flore/Fleur zijn ook mijn smaak. Ik zou gewoon hieruit de eerste keus nemen met een tweede naam. Dus bijvoorbeeld: Kim Sofie Kim Flore Sofie Flore Sofie Kimberley Floor Sofie Floor Kim
Ik zou zeggen kim. Ik vind dat wel een tijdloze naam..en niet zo populair als sofie. Hier stikt het er echt van als je op het schoolplein loopt.
Oh lastige dit.. Ik vind Kim vrij jaren 80/90, maar ken nu toevallig een vrij jonge Kim en daar vind ik het niet storend bij. Sofie vind ik helemaal niks, het maakt niet uit hoe vaak ik de naam lees, ik blijf 'softie' zien. Sophie daarentegen wel erg leuk, ook bij bram. Floor vind ik niet leuk vanwege de Engelse betekenis, Ivy wel mooi maar minder leuk bij bram. Mijn voorkeur zou zijn Sophie, maar alleen geschreven met ph, en anders Ivy, maar gezien beide opties niet in je poll staan heb ik niet gestemd
Ik vind kim(berly) verschrikkelijk . Alle kim(berlys) die ik ken zijn dan ook geen leuke mensen in mijn ogen
Ik ken persoonlijk 3 gezinnen met een Bram en een Sophie in hetzelfde gezin. Maar goed dat neemt niet weg dat het leuke namen zijn. Ik ga altijd voor wat unieker. Maar als ik moest kiezen tussen deze 2 koos ik voor Kim en dan Sophie erachter.