Ik heb vandaag slippers gehaald van birkenstock omdat ik hoorde dat ze heerlijk lopen. Ik heb veel last van mijn voeten tijdens lange stukken lopen. Maar nu ik thuis ben twijfel ik. Ik draag normaal maat 42. Maar bij die had ik nogal een stuk over aan de achterkant. Dus heb 41 gekocht. Die zitten echt precies Misschien netttttttt ietsje pietsje te precies. Dus precies aan de rand. Wat zouden jullie doen? Die houden of een grotere maat. Want deze zullen vast wel uitlopen zodat ik meer naar voren kan met mijn tenen. Daar heb ik nog wel ruimte?
Mijn ervaring is dat je ze vaak nog wel wat 'uitloopt' dus ik zou deze houden en geen grotere kopen. Groetjes, Josien
Is goed meiden bedankt! Idd mamavanEsmee ik ben ook bang dat ze dat tijdens het lopen van mijn voeten "vliegen"
En ow ja lopen ze echt lekker. Ze voelen nu nog hard aan. Maar moeten volgens mij nog ingelopen worden
ik heb ook een maatje kleiner gekocht, was als de dood dat het een miskoop zou zijn. Maar nu zitten ze heerlijk!
Ehm... De madrid en dan zilver, glans zwart, en parelmoer wit kon niet kiezen en heb helemaal geen slippers en lekker lopende schoenen. Mag wel voor een keer. Misschien beter geweest eerst 1 te proberen mar ja
Het schijnt normaal te zijn dat je ze een maat kleiner nodig hebt. Ik heb ook een maat kleiner dan normaal.
Normaal heb ik maat 38 maar van Birkies heb ik maat 37. Ik hoor het vaak! Ik heb er trouwens best een tijdje over gedaan om ze goed in te lopen maar nu zitten ze heerlijk. Niet te snel opgeven dus, kan wel eventjes duren.
Ik wil ze ook graag hebben voor mn werk lijkt me wel ideaal.. Maat kleiner dan normaal dan wordt het kindermaatje 35...