Ik heb sinds vandaag ook weer nieuwe, normaal heb ik maat 39 nu maat 38 L7 M5 Heb met 3 bandjes (florida) wit met een zwart versierseltje (print) Het duurt inderdaad even voordat ze zijn ingelopen, mar oooo als ze eenmaal zijn ingelopen. Ik heb in het verleden in een snackbar gewerkt. Altijd op Birckenstock.
Ik ben verkoopster in een schoenenwinkel en wij verkopen ook birkenstocks! Ze vallen echt een maat groter dus als je normaal 42 hebt klopt het helemaal dat je nu maat 41 hebt! Ik vond ze zelf in het begin zoooo lelijk!! Maar nu ben ik ook helemaal overstag! Wat loopt dat heerlijk joh!(als ze eenmaal ingelopen zijn...) Ik heb ook de Madrid en dan in het zwart lak, dit model vind ik dan nog wel het meest vrouwelijke
hahaha hier hetzelfde.. Normaal heb ik maat 36, maar ik Heb gewoon maat 36 gekocht.. Beetje groot maar ja, vond ze heel erg mooi.. Ik heb de madrid, maar in mat zwart.. Lak vind ik niet zo mooi..
Ik heb de sparta in parelmoer, nadat ik ze heb ingelopen, lopen ze echt heerlijk!!! Ik heb overigens mijn gewone maat, maat 39. Oeee, zat net op de site te kijken en deze zijn cool! de YARA Vogue fettleder zwart grofvlecht. Echt heel leuk! Maar bijna 100 euro voor een paar slippers vind ik toch echt een beetje te... Ow, even heel erg offtopic. Mamavanbatuhan, hoe gaat het met je rijlessen? Ben even nieuwsgierig!
Ik zou deze ook houden. Ik heb één paar die precies precies zit en één paar die ietsjes loser zit. En ik heb die precies zit veel vaker aan omdat ie gewoon lekkerder loopt! Heb er later ook spijt van gekregen dat ik die iets losser zit ook niet een maandje kleiner had genomen!