Ik laat ze lekker staan - nee maar serieus - ik vind de goedkope flipflops véél lelijker dan diverse crocs... en ik snap trouwens ook niet dat mensen daar echt op kunnen lopen behalve op het strand ofzo (ik zie mensen er vaak genoeg mee in het winkelcentrum ofzo)
Oooh Crocs vind ik echt de meest vreselijke schoen ooit... De linkjes op de vorige pagina vallen wat mij betreft ook helemaal niet mee, die zijn net zo spuuglelijk als de klompen Birkenstocks vind ik ook lelijk, vind alleen het Madrid en Piazza model nog wel oke, maar dat Gizeh model kan echt niet meer!
Ik ben best heul praktisch ingesteld, maar ik trek de lijn bij Birkenstocks en crocs en eigenlijk ook Teva's zowel voor volwassenen als voor kinderen. Een dikke vette no-no!!!
Niets, ik vind ze ontzettend lelijk en lomp uitzien (crocs nog erger dan birkenstocks), heb ze dan ook niet en ik hoooooooop dat mijn dochter ze ook niet gaat dragen... Ben dus ook benieuwd naar de antwoorden haha.
Mijn zoon, de oudste, heeft echt hele leuke Teva's! Hij is nogal een ongeleid projectiel en kan lang niet op alle zomerschoenen lopen. Ja, zijn crocs...maargoed, daar heb ik een eigen mening over. Ow, hij wil me knuffelen...toppie gaat weg
Ik vind mensen wel makkelijk praten met nono of not done. Moet je als je moeilijke voeten hebt dan in van die oma sandalen hijsen?
Vind ze afschuwelijk maar ze zitten zozzzzzzzzzzzzzz lekker beter dan teenslippers waar je altijd pijn van in je tenen kreeg haha. Heb nu crocs slippers van de haagse markt 2 euro koste ze me en ze zitten HEERLIJK maar ze staan een stuk mooier dan de crocs haha.
Ik vind birkies dus echt mooi!!! Heb zelf 2 paar En crocs vind ik super schattig voor kinderen, dus die van mij heeft ook 1 paar hele stoere oranje met groene accenten erin.
HELEMAAL mee eens! Al vind ik Birkenstocks íets minder erg dan Crocs, maar ik zou ze beide niet in huis halen ik denk niet dat het mijn figuur een extra touch geeft als ik die onder een rokje of korte broek aan ga trekken.... Ik loop het liefst de hele zomer op teenslippers, kan ik zo een hele dag mee door de stad lopen!
Ik ben wel een birkenstock fan. Vind crocs vreselijk. Degene die beiden verschrikkelijk vinden ,ik ben eigenlijk wel heel nieuwschierig ,wat jullie zomers aan de voeten dragen. Misschien iemand een linkje?
Oh bah, ik vind Teva's nog een miljoen keer lelijker dan crocs! Brrrrrrrrrrr. Crocs is mijn smaak niet. Maar mijn birkies zijn heerlijk, heb ze nu al 4 jaar en loop er nog veel op. Maar meer in en om het huis, ik heb hele leuke 'sandalen' ( van die gladiator dingen ) en die draag ik toch liever buitenshuis.
Ik snap echt helemaal niks van deze reactie . Wat heeft het feit dat sommige mensen ze not done vinden te maken met mensen met moeilijke voeten?
Al heb je ze het hele jaar aan omdat je moeilijke voeten hebt, sorry...maar daar worden ze niet mooier van (en je voeten ook niet hahaha, sorry). Nee, snap wat je bedoelt hoor, maar niemand MOET Crocs aan