Birkenstocks en crocs

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Brrrrrr voor beide ... Dat is het enige wat ik ervan wil zeggen!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik laat ze lekker staan :p - nee maar serieus - ik vind de goedkope flipflops véél lelijker dan diverse crocs...

en ik snap trouwens ook niet dat mensen daar echt op kunnen lopen behalve op het strand ofzo (ik zie mensen er vaak genoeg mee in het winkelcentrum ofzo)

3. Dana

Dana Niet meer actief

flipflops kan ik niet op lopen ivm mijn klutsknieën en zwikenkels :p

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Weet iemand hoe de slippers van skechers lopen?

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Er zit wel heeeeeeeel veel tussen Birkenstocks - crocs en goedkope flipflops hoor ;)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Oooh Crocs vind ik echt de meest vreselijke schoen ooit... De linkjes op de vorige pagina vallen wat mij betreft ook helemaal niet mee, die zijn net zo spuuglelijk als de klompen :) :p
    Birkenstocks vind ik ook lelijk, vind alleen het Madrid en Piazza model nog wel oke, maar dat Gizeh model kan echt niet meer!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat je de modellen bij naam kent! Ik wist niet eens dat ze namen hadden :D

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik ben best heul praktisch ingesteld, maar ik trek de lijn bij Birkenstocks en crocs en eigenlijk ook Teva's zowel voor volwassenen als voor kinderen.

Een dikke vette no-no!!!

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ken ze niet bij naam hoor, had ff gespiekt op de Birkenstock website :D

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Niets, ik vind ze ontzettend lelijk en lomp uitzien (crocs nog erger dan birkenstocks), heb ze dan ook niet en ik hoooooooop dat mijn dochter ze ook niet gaat dragen...
    Ben dus ook benieuwd naar de antwoorden haha.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn zoon, de oudste, heeft echt hele leuke Teva's!
    Hij is nogal een ongeleid projectiel en kan lang niet op alle zomerschoenen lopen.
    Ja, zijn crocs...maargoed, daar heb ik een eigen mening over.

Ow, hij wil me knuffelen...toppie gaat weg :D

12. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind mensen wel makkelijk praten met nono of not done. Moet je als je moeilijke voeten hebt dan in van die oma sandalen hijsen?

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vind ze afschuwelijk maar ze zitten zozzzzzzzzzzzzzz lekker beter dan teenslippers waar je altijd pijn van in je tenen kreeg haha.

Heb nu crocs slippers van de haagse markt 2 euro koste ze me en ze zitten HEERLIJK maar ze staan een stuk mooier dan de crocs haha.

;)

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik vind birkies dus echt mooi!!! Heb zelf 2 paar
    En crocs vind ik super schattig voor kinderen, dus die van mij heeft ook 1 paar hele stoere oranje met groene accenten erin.

15. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    HELEMAAL mee eens! Al vind ik Birkenstocks íets minder erg dan Crocs, maar ik zou ze beide niet in huis halen :D ik denk niet dat het mijn figuur een extra touch geeft als ik die onder een rokje of korte broek aan ga trekken.... :p

Ik loop het liefst de hele zomer op teenslippers, kan ik zo een hele dag mee door de stad lopen!

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#56 wonderteam, 26 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2011
    Ik ben wel een birkenstock fan.
    Vind crocs vreselijk.

Degene die beiden verschrikkelijk vinden ,ik ben eigenlijk wel heel nieuwschierig ,wat jullie zomers aan de voeten dragen. Misschien iemand een linkje?

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik vind Birkenstocks eigenlijk helemaal niet zo lelijk!

Crocs wel, die draag ik dan ook niet.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh bah, ik vind Teva's nog een miljoen keer lelijker dan crocs!
    Brrrrrrrrrrr.

Crocs is mijn smaak niet. Maar mijn birkies zijn heerlijk, heb ze nu al 4 jaar en loop er nog veel op.
    Maar meer in en om het huis, ik heb hele leuke 'sandalen' ( van die gladiator dingen ) en die draag ik toch liever buitenshuis.

19. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik snap echt helemaal niks van deze reactie :). Wat heeft het feit dat sommige mensen ze not done vinden te maken met mensen met moeilijke voeten?

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Al heb je ze het hele jaar aan omdat je moeilijke voeten hebt, sorry...maar daar worden ze niet mooier van (en je voeten ook niet hahaha, sorry).

Nee, snap wat je bedoelt hoor, maar niemand MOET Crocs aan :D

Deel Deze Pagina